Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان،  مهندس بهزاد منصوری امروز سه شنبه ۲۴ فروردین در گفتگوی خبری گفت: با توجه به فرارسیدن ماه مهمانی خدا تقاضای مردم برای تامین مایحتاج مرتبط با این ایام از جمله شکر، روغن، برنج، خرما، لبنیات، اقلام پروتئینی و شیرینی های پرمصرف و... افزایش می یابد لذا تامین و نظارت بر این کالاها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به همین منظور ۳۰ اکیپ متشکل از بازرسین سازمان صمت، اتاق اصناف بسیج مردمی بر بازار نظارت خواهند داشت.
منصوری با اشاره به اینکه در طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان بازرسی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر انجام خواهد گرفت تاکید کرد: به منظور جلوگیری از تضییع حقوق مصرف کنندگان و عدم افزایش قیمت کالاهای مصرفی مرتبط با این ایام و همچنین جلوگیری از از سوء استفاده افراد سودجو احراز هرگونه تخلف صنفی منجر به تشکیل پرونده شده و بلافاصله جهت صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد.

وی در خصوص چگونگی تأمین کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ با بیان اینکه هر ساله ستاد تنظیم بازار در این ایام سهمیه هایی از کالاهای اساسی به استان‌های مختلف اختصاص می‌دهد افزود: این اقدام در سال جاری نیز انجام شده و خوشبختانه با پیگیری‌های سازمان صمت استان سهمیه اختصاصی به لرستان جوابگوی نیاز است.
 وی ادامه داد: امسال برای جلوگیری از کمبود شکر ۶۰۰ تن برای خانوار با قیمت ۸ هزار و ۷۰۰ تومان  در نظر گرفته شده است.

 بهزاد منصوری با اشاره به اینکه برای ماه مبارک رمضان ۶۰۰ تن برنج هندی با قیمت هر کیلو ۱۸,۵۰۰ و برنج تایلندی با قیمت ۱۲۵۰۰ تومان به لرستان اختصاص یافته است تصریح کرد: همچنین ۶۰ تن گوشت با کیفیت با قیمت ۸۰ هزار تومان نیز به لرستان اختصاص داده شده است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان لرستان در پایان از مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم‌فروشی، و احتکار خصوصاً کالاهای اساسی، عدم درج قیمت و... مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ در میان بگذارند.

کد خبر 1504394

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۵۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی مشهد، سیدعلی‌اکبر نصری اظهارکرد: با توجه به گزارش مردمی طی گشت مشترک اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی با اتحادیه نانوایی‌ها موفق به کشف انباری شدیم که حجم زیادی نان در آن ذخیره شده بود.

رئیس نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد افزود: پس از مراجعه به محل و با هماهنگی ریاست محترم شعبه ۲ تعزیرات حکومتی حکم ورود به انبار صادر شد.

وی ادامه داد: پس از ورود به انبار حجم قابل توجهی از نان‌های کشف شده به صورت سالم در محل انبار، خشک شده بود و در حال خردشدن و تبدیل برای استفاده دامداری‌ها بود؛ اینکه این این حجم نان از چند نانوایی دریافت می‌شده است مشخص نشده، لذا بررسی‌ها در خصوص نانوایی متخلف ادامه دارد.

نصری گفت: تشکیل پرونده در محل انجام پذیرفت و اموال توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

رئیس نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد افزود: شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف در خصوص محصولات کشاورزی از جمله تقلب، احتکار، گران‌فروشی، کم فروشی و عرضه خارج از شبکه آرد و نان را به شماره پیامک ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ اعلام کنند که در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند