Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی گفت: پیگیری و رایزنی و جذب سرمایه‌گذار برای پروژه مزرعه جبل موقوفه حاج عبدالکریم شهرستان سلماس به مساحت ۸۶۰ هکتار در راستای ایجاد مجتمع کشت و صنعت پیش‌بینی شده است. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام ناصر جوانبخت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به برنامه‌های سال 1400 معاونت اقتصادی و بهره‌وری اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی اظهار داشت: این اداره کل در راستای شعار سال که تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها است نسبت به بهره‌وری موقوفات و سرمایه‌گذاری در آنها و همچنین بقاع متبرکه اقدامات مطلوبی انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانبخت تصریح کرد: در این راستا مبلغ 55 میلیارد ریال از اعتبارات دولتی و حدود 15 میلیارد ریال از محل عوائد موقوفات و بقاع متبرکه در حوزه تکمیل و توسعه و حوزه گردشگری امامزادگان و بقاع متبرکه و تعمیر و مرمت مساجد استان و رقبات عرصه و اعیان وقف، فعالیت عمرانی اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی گفت: اجرا و بهره‌برداری از پروژه تولید برق از انرژی خورشیدی به مقدار 100 کیلو وات در امامزاده غریب حسن با مشارکت 12 موقوفه شهرستان ارومیه نیز در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: همچنین پایان‌بخشی و بهره‌برداری از پروژه‌های لطیفه غفارزادگان و پاشاخان شهرستان خوی، انجام مطالعات و جذب سرمایه‌گذار در موقوفات عبدالسلام فاضلی و امین الاسلام شهرستان مهاباد با زیربنای حدود سه هزار و 500 مترمربع و ایجاد 29 واحد تجاری، خدماتی و مسکونی انجام می‌شود.

کشت و صنعت مغان باید در افزایش و سلامت تولید در کشور یک الگو باشد1000 هکتار از باغات کشت و صنعت مغان بازده اقتصادی ندارد‌راندمان ‌شرکت کشت و صنعت مغان افزایش می‌یابد

جوانبخت از انجام مطالعات و اخذ مجوزها و جذب سرمایه‌گذار چهار رقبه موقوفه سلیمان خان افشار تکاب خبر داد و بیان کرد: همچنین پیگیری و رایزنی و جذب سرمایه‌گذار برای پروژه مزرعه جبل موقوفه حاج عبدالکریم شهرستان سلماس به مساحت 860 هکتار در راستای ایجاد مجتمع کشت و صنعت پیش‌بینی شده است.

وی همچنین اظهار داشت: از سوی دیگر اخذ مجوز کمیسیون عالی موقوفات کشور و انعقاد قرارداد در خصوص پروژه احداث استخر موقوفه حاج میرزا ابراهیم شهرستان خوی و پیگیری و اخذ مجوزات پروژه موقوفه شاهزاده خانم شهرستان ارومیه با حجم سرمایه گذاری حدود 500 میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/7548/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جذب سرمایه گذار کشت و صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۵۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی

سرهنگ ملکلو در تور رسانه‌ای بازدید از پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی از عدم همکاری و همیاری بانک‌های عامل ابراز گلایه‌ کرد و  گفت: فعالیت بسیج سازندگی سپاه عاشورا در کل کشور بی‌نظیر است و علیرغم کم‌کاری بانک‌های عامل و آورده 

وی تصریح کرد: گروه جهادی شهید مهدی باکری به طور شبانه‌روزی  برای تحویل ۷۲ واحد مسکونی با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد تا پایان خردادماه فعالیت می‌کند.

وی گفت: تا پایان امسال ۶۰۰ واحد مسکونی را تحویل متقاضیان می دهیم.

وی به عملی شدن تعهدات مردم و دولت در تامین منابع مالی تاکید کرد و افزود: با همکاری و همیاری مردم و دولت و تامین منابع مالی اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن با سرعت بیشتری اتفاق خواهد افتاد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تجلیل از کارگران منتخب بخش تولید و صنعت آذربایجان شرقی
  • تسریع در اتمام پروژه آزاد راه ارومیه _تبریز در دستور کار قرار دارد
  • تنظیم بازار در تحقق ابر پروژه مردمی دولت سیزدهم تاثیر گذار است
  • بیش از ۲۳۹ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری غیردولتی در بنادر کشور تحقق یافت
  • بهره‌برداری قریب الوقوع از سد قیز قلعه‌سی
  • افزایش ۲۰۰ درصدی میزان سرمایه‌گذاری در معادن فعال آذربایجان شرقی
  • سند تحقق شعار سال استان یزد تدوین می‌شود
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • اجرای هفت پروژه باغات مدرن در آذربایجان شرقی
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی