Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی از انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از تصرف اراضی ملی به عنوان یکی از اولویت های هدف گذاری شده در سال جدید یاد کرد.

هیمن محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از اهداف مهم دیگری که امسال دنبال خواهیم کرد تأمین زمین برای اجرای کامل طرح اقدام ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تأمین اراضی لازم در راستای تفاهم نامه های منعقده با ارگان ها و نهادها و هم چنین واگذاری به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان از جمله اقداماتی است که امسال انجام خواهد شد.

 سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی، با اشاره به تلاش در راستای رفع موانع تولید توسط این اداره کل ، واگذاری اراضی در چهار چوب ضوابط قانونی برای دستیابی به این مهم را اهم اهداف دنبال شده در سال جدید عنوان کرد.

محمدی در ادامه به بخشی از کارهای انجام شده در سال گذشته پرداخت و گفت: اخذ سند ۷۸ هکتار از اراضی موات و ملی داخل محدوده، تحصیل ۴۷۶ هکتار اراضی ملی و موات داخل حریم، ۵۰۰ مورد تبدیل اسناد دفترچه ای به تک برگ، شناسایی ۳۰۹ قطعه اراضی تصرفی، ۴۰۵ مورد ساماندهی عرصه مسکن و تأمین مسکن اقشار ویژه به تعداد ۱۴۵ واحد، بخشی از کارهایی است که توسط این اداره کل در سال ۹۹ انجام شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اداره راه و شهرسازي استانی اقتصادی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۶۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی رهاسازی آب از سد زولاچای سلماس

فرماندار شهرستان سلماس با توجه به خشکسالی سال زراعی جاری گفت: ۲۶ میلیون متر مکعب آب برای آبیاری اراضی کشاورزی از سد زولاچای در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، ذبیح‌الله کاظمی در جلسه کارگروه جلوگیری از هدررفت منابع آبی شهرستان سلماس با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی و عملکرد کشت پاییزه اظهار کرد: با توجه به نیاز آبی محصولات کشاورزی، نخستین مرحله رهاسازی آب سد زولاچای ، یکم خرداد به روی اراضی کشاورزی اجرا می‌شود.

وی افزود: این امر به جهت تأمین حق‌آبه کشاورزان صورت می‌گیرد و با توجه به خشکسالی سال زراعی جاری، بهترین استفاده را در کشت جو، گندم و دانه‌های روغنی دارد.

فرماندار شهرستان سلماس در ادامه با اشاره به اهمیت مصرف بهینه آب، گفت: ۲۶ میلیون متر مکعب آب برای آبیاری اراضی کشاورزی از سد زولا در نظر گرفته شده است.

کاظمی تصریح کرد: این میزان آب نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۲٠ درصد افزایش دارد.

وی یادآور شد: آب حدود ۱۲ هزار هکتار اراضی این شهرستان از سدهای زولا و دریک تأمین می‌شوند.

کد خبر 748699

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰ درصدی رهاسازی آب از سد زولاچای سلماس
  • معاونت املاک و حقوقی اقدامی موثر در پیشبرد اهداف دارد
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • تأمین آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • نقاط حادثه خیز با احکام برنامه و منابع مالی مناسب رفع می شود
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • سند ۱۷۱ هکتار از اراضی ملی پردیس صادر شد
  • انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن
  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز