Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از تعیین تکلیف پرونده‌های بلاتکلیف شهدای محیط‌بان تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سرهنگ جمشید محبت‌خانی، فرمانده یگان حفاظت محیط‌ زیست در دیدار با سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن قدردانی از پیگیری و اقدام او برای انجام فوریت در احراز شهادت دو محیط‌بان زنجانی و احراز شهادت شهید خواجویی، هماهنگی بیشتر در خصوص رسیدگی به سایر پرونده‌های سال‌های گذشته شهدای محیط‌بان از جمله شهید تاج محمد باشقره را خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این نشست اوحدی با بر شمردن روند رسیدگی اداری به پرونده‌ها، با ابلاغ دستور به معاونت‌ها و مدیریت‌‌های مرتبط، نهایی شدن و تعیین تکلیف تمامی پرونده‌های راکد یگان حفاظت محیط ‌زیست کشور را تا پایان ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

رسیدگی ضرب‌الاجلی قوه قضاییه به پرونده 2 شهید محیط‌بان زنجانیدرخواست از معاون روحانی برای اصلاح قانون حمایت قضایی از محیط‌باناننامه فعالان محیط‌زیست به آیت‌الله رئیسی برای رسیدگی فوری به پرونده محیط‌بانان زنجانی

براساس این گزارش، در این جلسه که با حضور معاونین و مدیران ستادی بنیاد شهید برگزار شد، طرفین بر ایجاد تعامل دائمی یگان حفاظت محیط ‌زیست و بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کردند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران شکار بحران های محیط زیست سازمان محیط زیست بنیاد شهید و امور ایثارگران شکار بحران های محیط زیست سازمان محیط زیست بنیاد شهید محیط بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۷۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،معاون حقوقی و ثبتی اوقاف فارس گفت :از ابتدای امسال تا کنون  ۳۰ پلاک از اراضی فارس بین منابع طبیعی و اوقاف و امور خیریه فارس به وسعت  ۷۲۸ هکتار  تکلیف شد.
داوود عسکرپور افزود: این اراضی شامل اماکن مذهبی، اراضی زراعی و بافت مسکونی است.
 به گفته او؛ این ۳۰ پلاک در شهرستان‌های ممسنی، رستم، مُهر، ارسنجان، فیروزآباد، بوانات و مرودشت واقع شده است.

دیگر خبرها

  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • چهار راهبرد سند تحول برای کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه
  • بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی پاکسازی شد
  • پاکسازی اتوبان شهید کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس