Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@23:32:26 GMT

۳۰ آشپزخانه اطعام مهدوی در لرستان برپا شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۷۲۱۹

۳۰ آشپزخانه اطعام مهدوی در لرستان برپا شد

به گزارش ایرنا "جلال شیخ پور " روز  سه‌شنبه به رسانه ها اعلام کرد: سومین مرحله پویش ایران همدل ماه مبارک رمضان در قالب اطعام مهدوی با هدف کمک به تامین غذای گرم و توزیع بسته‌های معیشتی برای خانوارهای نیازمند و تحت حمایت استان برقرار است.

وی با تاکید بر اینکه تمام مراحل کمک به نیازمندان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار است گفت: تهیه و پخت غذای گرم با هماهنگی و نظارت دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ پور ادامه داد: همچنین تهیه ۵۴ هزار و ۴۰۰ بسته حمایتی و توزیع بین مددجویان و نیازمندان استان و حامی یابی برای فرزندان طرح اکرام و محسنین از جمله برنامه‌های کمیته امداد لرستان در ماه مبارک رمضان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان عنوان کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند نذورات و کمک‌های خود را از طریق کد دستوری #۰۶۶*۸۸۷۷*  و شماره کارت بانکی  ۶۰۳۷۹۹۹۷۵۰۰۳۰۴۹۵ واریز نمایند تا در سریعترین زمان به دست هم استانی‌های نیازمند برسد.

شیخ پور گفت: همچنین تمامی ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سطح استان آماده جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مردمی بین اقشار نیازمند هستند.

۱۰۴ هزار و ۵۰۰ خانوار با جمعیت ۲۳۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان هستند.

برچسب‌ها کمیته امداد امام خمینی وضعیت معیشت همدلی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی وضعیت معیشت همدلی کمیته امداد امام خمینی وضعیت معیشت همدلی لرستان اخبار کنکور کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۷۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی

حمید باسره مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴ هزار و ۴۰۹ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۱۴۳ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان به نوعروسان نیازمند اهدا شد. 

وی افزود: از این میزان ۱۲۱ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و ۲۲ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیران و مردم در قالب صدقات، نذورات، زکات تامین شده است.

 مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: هر سری جهیزیه اهدایی به زوج‌های جوان شامل پنج قلم کالای  اساسی‌ همچون یخچال، تلویزیون، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی و جارو برقی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی