Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهر آوه در ۲۰ کیلومتری جنوب شهر ساوه واقع شده و از کانون های دامداری، گلخانه ای و کشاورزی شهرستان ساوه محسوب می شود که جمعیتی حدود پنج هزار نفر را در خود جای داده است.

اغلب مردم ساکن این شهر و روستاهای اطراف از راه پرورش دام، باغداری، کشاورزی و وجود واحدهای گلخانه ای امرار معاش می کنند اما مدتی بود که شماری از اراذل و اوباش با اقداماتی مانند فروش مواد مخدر، نزاع های گروهی و توزیع مشروبات الکلی کام ساکنان این شهر را تلخ کرده بودند و مردم و امام جمعه این شهر درخواست اکید داشتند که از تحرکات این افراد جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیم رفتن فرزندان و جوانان به سمت و سوی مواد مخدر و هیولای اعتیاد و همچنین وجود فضای ناامنی به واسطه دعواهای دسته جمعی اراذل و اوباش باعث شد تا نیروی انتظامی با حمایت شورای تامین شهرستان ساوه در راستای وظایف ذاتی خود به این موضوع ورود کند و در عملیاتی موفق فضای شهر را از وجود چنین افرادی پاکسازی کند که این اقدام روز گذشته باعث دلگرمی و قدردانی مردم شد و امام جمعه آوه نیز به نیابت از شهروندان در گفت و گو با ایرنا از تلاش سبزپوشان اعلام رضایت و تشکر نماید.  

در همین رابطه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه به ایرنا، گفت: پیرو درخواست‌های مردم آوه مبنی بر مزاحمت اراذل و اوباش و همچنین فعالیت باند توزیع مواد مخدر در این شهر بررسی‌های اطلاعاتی و فنی مساله در دستور کار ناجا قرار گرفت.
سرهنگ «علی‌اکبر عیسی‌آبادی» ادامه داد: افراد مدنظر و مخفیگاه آنها شناسایی و با اخذ دستور دادستانی و اقدام واحدهای انتظامی، اطلاعاتی، یگان و پشتیبانی طرح به مرحله اجرا درآمد.
به گفته فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه، در عملیات پلیس ۱۰ نفر از اراذل و اوباش که در زمینه های توزیع مواد مخدر، تجهیزات دریافت ماهواره و مشروبات الکلی فعالیت می کردند، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی گفت: اقلام قابل توجهی از قبیل مشروبات الکی، مواد مخدر و تعدادی تجهیزات دریافت ماهواره از مخفیگاه این افراد کشف و توقیف شد.
سرهنگ عیسی‌آبادی ادامه داد: پنج نفر از این اراذل و اوباش از توزیع کنندگان مواد مخدر بودند که مقدار قابل توجهی مواد مخدر نیز در این عملیات کشف و ضبط شد.
وی با بیان اینکه اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش با هدف تامین کامل آسایش و رفاه مردم ادامه دارد، گفت: طرح های نیروی انتظامی نه تنها در آوه بلکه در سراسر شهرستان ساوه در حال اجرا است و بدون اغماض و با قاطعیت با مخلان نظم و امنیت جامعه برخورد خواهیم کرد.
امام جمعه شهر آوه نیز ضمن تشکر از نیروی انتظامی در زمینه دستگیری اراذل و اوباش گفت: یکی از معضلات جدی این شهر ناامنی های اجتماعی به واسطه فعالیت فروشندگان مواد مخدر و مشروبات الکلی است و اهالی از این مساله هراس دارند که مبادا جوانان و فرزندان شان به سمت اعتیاد بروند.
حجت‌الاسلام «محمدجواد نکویی ماهانی» بیان کرد: طرح عملیاتی نیروی انتظامی در راستای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی اقدامی پسندیده و مطلوب بود و تعدادی از اراذل و اوباش در این راستا دستگیر شدند.
نکویی ماهانی، تامین امنیت جامعه را یکی از انتظارات طبیعی مردم از پلیس عنوان کرد و گفت: در ماههای گذشته نیروی انتظامی به صورت جدی پیگیر درخواست های مردمی برای مقابله با اراذل و اوباش بود.

وی گفت: بعد از اینکه پاسگاه آوه به کلانتری ارتقا یافت ئضعیت برقراری امنیت روند بهتری یافته و مردم این شهر قدردان زحمات سبزپوشان نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت هستند.  

شهرستان ساوه با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارای ۲ بخش مرکزی و نوبران و همچنین چهار شهر ساوه، نوبران، غرق آباد و آوه است و حدود ۳۵ درصد از جمعیت نیز در بیش از ۲۱۰ روستا زندگی می کنند.

برچسب ها: اراذل و اوباش ، نیروی انتظامی ، آوه لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000NzK

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: اراذل و اوباش نیروی انتظامی آوه نیروی انتظامی اراذل و اوباش شهرستان ساوه مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۷۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اکبر قلی پور با اعلام اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، اظهار داشت: امنیت جامعه خط قرمز پلیس است و مأموران در این زمینه با تمام قدرت با برهم زنندگان آرامش مردم مقابله خواهند کرد.

وی در ادامه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و ایجاد رعب و وحشت توسط تعدادی از اراذل و اوباش و اخلال در نظم عمومی در بیمارستان‌های خاتم و امام شهرستان بهشهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت عمومی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: پلیس پس از مشاهده درگیری با اقدامات صورت گرفته، ۳ نفر اراذل و اوباش این نزاع را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: علت درگیری متهمان اختلافات شخصی بوده، و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ قلی پور در پایان با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس خاطرنشان کرد: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش مردم، پلیس در چهار چوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6098185

دیگر خبرها

  • ببینید | جزئیات جدید از چاقوکشی در خیابان نازی‌آباد؛ درگیر شدن مردم با اراذل و اوباش
  • بازسازی صحنه درگیری اراذل و اوباش در نازی‌آباد تهران
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • اولین تصاویر از درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان | ویدئو