Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@23:32:38 GMT

راه‌آهن مکلف به سیر ۱۲۰۰ کیلومتری قطارها در روز است

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۷۳۰۵

راه‌آهن مکلف به سیر ۱۲۰۰ کیلومتری قطارها در روز است

مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا با اشاره به توانایی سیر روزانه ۲۰۰۰ کیلومتری ترن ست، گفت: راه‌آهن مکلف به سیر روزانه قطارها به میزان ۱۲۰۰ کیلومتر است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد رجبی افزود: پیش‌بینی می‌کنیم با عبور از بحران فعلی و اقدامات مثبت دولت برای مهار کرونا، شاهد افزایش سفرها در تابستان باشیم، به همین منظور کیفیت خدمات را ارتقا می دهیم تا به درآمد بهتر برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: آماده سازی ناوگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای سفرها، زحمت همکاران ما را بیشتر کرده ولی با جدیت، رعایت پروتکل‌ها را دنبال کرده و می‌کنیم.

 مدیرعامل شرکت رجا تأکید کرد: خوشبختانه در حوزه فنی کارهای خوبی برای نوروز 1400 انجام شده که از آن جمله می‌توان به آماده‌سازی 25 دستگاه مولد و 9 رام قطار تندروی پردیس (ترن‌ست) اشاره کرد که به دنبال آماده‌سازی بیشتر و افزایش سیر این قطارها هستیم.

 رجبی گفت: با قطارهای تندروی پردیس سفرهای یک روزه بارگاه مطهر حضرت امام رضا (ع) را دنبال می‌کنیم تا از این طریق زمان سفر را مدیریت کنیم.

 وی گقت: باید به دنبال ارتقای ظرفیت‌های فنی باشیم، چون در زمان حاضر راه‌آهن به ازای هر لکوموتیو مکلف به سیر قطارها به میزان 1200 کیلومتر در روز است. این در حالی است که قطارهای تندرو پردیس (ترن‌ست) رجا توانایی روزی 2000 کیلومتر سیر را دارد.

 مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا افزود: روند بازسازی‌ واگن‌های بالای 30 سال از محل تبصره 18 باید شتاب بیشتری بگیرد و با تأمین اعتبار لازم این روند در شرکت نوین صنعت، واگن پارس و دانشگاه آزاد اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۷۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد مخزنی دویرج سرریز شد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای ایلام از سرریز شدن سد مخزنی دویرج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام، صادق علیمرادی اظهار کرد: سامانه بارشی از روز دوشنبه شب آغاز و تا صبح امروز جمعه در استان ادامه داشت که در حوضه آبریز سد دویرج به خصوص در شهرستان آبدانان، این سد مخزنی عصر روز پنجشنبه سرریز شد.

وی افزود: سد مخزنی دویرج با حجم مخزن ۲۰۵ میلیون متر مکعب در شهرستان دهلران به منظور تأمین آب کشاورزی و صنعت شهرستان، و مهار سیلاب‌های رودخانه دویرج احداث شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای ایلامگفت: با توجه به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» آمادگی این شرکت را برای کشت تابستانه در اراضی پایین دست سد دویرج در راستای تحقق شعار سال اعلام کردیم.

کد خبر 750318

دیگر خبرها

  • مدیرعامل شرکت پتروایران منصوب شد
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • وقوع زلزله در این استان
  • سد مخزنی دویرج سرریز شد
  • آماده‌باش هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در استان
  • شرایط نامساعد دریا اسکله های گردشگری قشم را تعطیل کرد
  • نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • افزایش یک‌هزار کیلومتری طول خطوط لوله انتقال نفت در سال جاری
  • طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد/ انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲