Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش اصفهان گفت: امیدواریم با حمایت شرکت و باشگاه فولاد مبارکه دهکده المپیک بین 5 تا 7 سال آینده به بهره برداری برسد.
حسین زیبایی با اشاره به اینکه سالها ورزشگاه نقش جهان ناتمام مانده بود و وزارت ورزش هم توان مالی تکمیل این ورزشگاه را نداشت، اظهار کرد: ورزشگاه نقش جهان پس از 30 سال با پیگیری مدیران شرکت فولاد مبارکه به سرانجام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و تجهیز بستری را برای مشارکت در پروژه های نیمه کاره فراهم کردند و شرکت فولاد مبارکه در راستای تکمیل این ابرپروژه ملی اقدام کرد.
وی افزود: بودجه های دولتی کفاف تکمیل ابرپروژه ورزشگاه نقش جهان را نمی داد و این شرکت فولاد مبارکه بود که در راستای مسئولیت اجتماعی ساخت این ورزشگاه را تکمیل کرد تا به ازای هزینه ای که متقبل شده بود، از این مجموعه بهره برداری کند.
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش اصفهان تصریح کرد: با توجه به اینکه در طرح جامع شهری برای آینده، این مجموعه به عنوان دهکده المپیک در نظر گرفته شده در سال جاری از طریق اداره ورزش و جوانان و شرکت فولاد مبارکه پیگیری‌هایی به عمل آمد تا 170 هکتار از این مجموعه تحویل باشگاه فولاد مبارکه قرار بگیرد و برای احداث پروژه‌های جدید ورزشی مانند پیست دوچرخه سواری اقدام شود.
وی اضافه کرد: متاسفانه سرانه ورزشی استان اصفهان پایین است و ورود شرکت فولاد مبارکه باعث شد تا زیرساخت های ورزشی کشور و سرانه ورزشی در استان اصفهان ارتقا یابد و یک مجموعه بزرگ استاندارد با ظرفیت 75 هزار نفر برای رویدادهای ملی و بین المللی ساخته شود.
زیبایی با اشاره به قرارداد فی مابین وزارت ورزش و جوانان با شرکت فولاد مبارکه در راستای توسعه ورزشگاه نقش جهان بیان داشت: ورزشگاه نقش جهان 300 هکتار زمین ورزشی دارد و به مدت 45 سال در اختیار شرکت فولاد مبارکه قرار دارد.
تکمیل دهکده المپیک اصفهان توسط فولاد مبارکه
وی با اشاره به اهمیت جایگاه شرکت فولاد مبارکه در کشور و پایبندی این شرکت به مسئولیت های اجتماعی ابراز داشت: اصفهان دومین استان صنعتی کشور است و تعهد شرکت فولاد مبارکه در رسالت های اجتماعی باعث شده است تا مجموعه های ورزشی در سطح استانداردهای بین المللی در اصفهان توسعه پیدا کند.
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش اصفهان با تاکید بر اینکه مسئولیت اجتماعی شرکت فولاد مبارکه در تکمیل ورزشگاه نقش جهان که 25 سال مسکوت مانده بود، نمایان می شود، گفت: این ابرپروژه با 60 درصد پیشرفت فیزیکی بلاتکلیف بود و این شرکت و باشگاه فولاد مبارکه بود که در راستای مسئولیت اجتماعی توانست این پروژه را تکمیل کند و به عنوان یک ورزشگاه بین المللی به کشور عرضه کند.
وی افزود: تکمیل این پروژه دستاورد خوبی برای توسعه ورزش در ابعاد همگانی، قهرمانی خواهد بود چراکه استان اصفهان در رده های برتر ورزش قهرمانی قرار دارد و امیدواریم با پیگیری شرکت و باشگاه فولاد مبارکه این ابرپروژه تکمیل دهکده المپیک نهایی و به بهره برداری برسد.
زیبایی گفت: پروسه تکمیل دهکده المپیک پس از تایید شرکت توسعه و تجهیز پنج تا هفت ساله خواهد بود چرا که فازبندی شده پیش می رود و در این مرحله صرفا 170 هکتار به شرکت فولاد مبارکه واگذار شده است تا با توجه به توافق های به عمل آمده در فاز اجرایی قرار بگیرد.
وی اضافه کرد: باشگاه فولاد مبارکه ظرفیت خوبی برای استان اصفهان است که در ابعاد همگانی و قهرمانی می تواند به رشد و توسعه ورزش استان یاری برساند و بر این اساس طرح اولویت بندی رشته های ورزشی استان اصفهان تعریف شده است که در سه دوره گذشته در 10 رشته صاحب سهمیه شدیم و با ظرفیت دو باشگاه فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان می توان رشته های ورزشی المپیکی را تقویت کرد.
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش اصفهان با اشاره به محدودیت اعتبارات دولتی در سالهای اخیر گفت: قطعا اگر شرکت فولاد مبارکه در ساخت ورزشگاه نقش جهان پیشگام نمی شد این پروژه امسال هم به بهره برداری نمی رسید.
ایراسین

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: باشگاه فولاد مبارکه شرکت فولاد مبارکه ورزشگاه نقش جهان استان اصفهان دهکده المپیک بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۷۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب

به گزارش “ورزش سه”، فولاد خوزستان که در فصل جاری لیگ برتر شرایط خوبی را از لحاظ نتیجه‌گیری تجربه نکرده حالا برای قطعی کردن بقای خود در مسابقات تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

در این راستا هواداران فولاد هم به حمایت حداکثری از تیم خود در هفته‌های پایانی می‌پردازند. در فاصله کوتاه تا دیدار فولاد و تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر هواداران تیم پرافتخار اهوازی با ایجاد کمپین‌های پر تعداد به حمایت از فولاد خوزستان پرداختند.

هواداران فولاد برای پر کردن صندلی‌های ورزشگاه مدرن خود در اهواز در فضای مجازی قول و قرار گذاشتند. فولادی‌ها که این فصل استقبال چندان زیادی از بازی‌های خانگی خود نکرد‌ه‌اند، حالا قصد دارند در روز دوشنبه با حمایت حداکثری از تیم خود در فولاد آرنا زمینه را برای موفقیت مقابل تیم قدرتمند تراکتور فراهم آورند.

صفحات هواداری فولاد در فضای مجازی طی یکی دو روز گذشته پر از فراخوان‌ها و اطلاعیه‌های مربوط به بازی با تراکتور است. اتفاقی که به نظر می‌رسد باعث شود تا بعد از مدت‌ها شاهد ایجاد جوی خوب در فولاد آرنا باشیم.

باشگاه فولاد خوزستان هم برای جابه‌جایی هواداران در روز دوشنبه برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته است. قرار دادن اتوبوس‌های پرتعداد در نقاط مختلف استان خوزستان برای انتقال هواداران از جمله این برنامه‌هاست. فولادی‌ها همچنین در سطح شهر اهواز نیز تبلیغاتی را برای حضور هواداران انجام دادند.

دیدار فولاد و تراکتور ساعت ۱۹:۳۰ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت برگزار می‌شود؛ مسابقه‌ای که احتمالاً با حضور حداکثری هواداران در حال و هوای خاصی در اهواز برگزار شود.

دیگر خبرها

  • فولاد مبارکه؛ دارنده کامل‌ترین زنجیره تولید ورق‌های فولادی
  • اجرای پروژه هوشمندسازی در شرکت فولاد مبارکه
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲
  • فولادمبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی ایران
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲ شد