Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین جلسه هیات رئیسه و نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فدراسیون بدمینتون بصورت آنلاین در سال جاری برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، اولین جلسه کمیته فنی فدراسیون بدمینتون در سال جاری (1400) بصورت آنلاین به ریاست محمدرضا پوریا رییس فدراسیون و با حضور اعضای کمیته فنی در ساعت 10 روز سه شنبه 24 فروردین ماه در محل فدراسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست نخست پوریا ضمن خیر مقدم به اعضای کمیته فنی و آرزوی موفقیت روزافزون برای آنان، اظهار داشت: امید است که با همدلی و همکاری اعضای کمیته  فنی بتوانیم برنامه های تدوین شده را با وجود ویروس کرونا که انشالله هر چه زودتر این ویروس از جامعه گذر نماید را به نحو مطلوبی به پایان برسانیم.

دستور جلسه به شرح ذیل است:

1 – بررسی نحوه برگزاری مسابقات داخلی با توجه به شرایط کرونا

2 – نحوه برگزاری اردوهای آمادگی و تدارکاتی در رده های سنی مختلف

3 – گزارش کمیته استعداد یابی از عملکرد بخش استعدادیابی در سال 99

4 – بررسی شرایط برگزاری دومین دوره مسابقات بین المللی جوانان قبل از ایام دهه مبارک فجر در شهرستان شیراز

5 – بررسی شرایط برگزاری سی امین دوره مسابقات بین المللی فجر ایران در شهرستان شیراز

6 – بررسی نحوه برگزاری مسابقات باشگاهی با توجه به شرایط کرونا

7 – بررسی نحوه برگزاری مسابقات برترین ها در صورت عدم برگزاری مسابقات قهرمانی کشور

8 – بررسی اعزام های برون مرزی از جملات مسابقات پارابدمینتون جوانان بحرین

در ادامه اعضای کمیته فنی در خصوص مسائل فنی مسابقات بحث و تبادل نظر کردند و در پایان این جلسه آنلاین هریک از اعضای کمیته فنی نقطه نظرات خود را بیان نمودند.

اولین نشست اعضای کمیته فنی فدراسیون بدمینتون بصورت آنلاین با جمع بندی مسائل مطرح شده به کار خود پایان داد.

اعضای کمیته فنی فدراسیون بدمینتون متشکل از مرتضی مداحی، علی موذن ،داریوش فروغی، علی اصغر امینیان، علیرضا الهاکی، ابوالفضل مهاجر بختیاری، محمود انصاری حمید نسیمی، بهادر زکی زاده، فرشاد نصرتی و فریبا مددی، فریبا جلالیان، هما اسماعیلی هستند.

*برگزاری اولین جلسه هیات رئیسه فدراسیون بدمینتون در سال 1400

اولین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون بدمینتون در روز سه شنبه 24 فروردین ماه رأس ساعت 9 صبح بصورت آنلاین به ریاست محمدرضاپوریا رئیس فدراسیون و با حضور اعضا هیات رئیسه فدراسیون تشکیل گردید.

دستور جلسه به شرح ذیل است:

1.  بررسی برنامه های فدراسیون با توجه به شرایط کنونی

2. بررسی اعزام ها، اردوها، مسابقات و موارد مالی

3. ارائه برنامه جهت رشد و توسعه بدمینتون در سراسر کشور

4. ارائه راهکار و نظرات اعضای هیت رئیسه جهت تهیه اقلام ورزشی مورد نیاز فدراسیون

5. بررسی اهداء جوایز به قهرمانان ملی و پرداخت پاداش به کارکنان

6. بررسی قرارداد کارکنان بیمه ای و غیربیمه ای فدراسیون و افزایش حقوق در سالجاری

در پایان جلسه آنلاین اعضای هیات رئیسه نقطه نظرات خود را اعلام نمودند که مصوبات این جلسه نیز مورد تایید اعضا هیات رئیسه قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیته فنی فدراسیون فدراسیون بدمینتون برگزاری مسابقات اعضای کمیته فنی رئیسه فدراسیون نحوه برگزاری بصورت آنلاین اولین جلسه هیات رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۸۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد

دومین نشست اعضای کمیته فنی فدراسیون بسکتبال به منظور بررسی گزینه‌های هدایت تیم ملی بسکتبال با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معرفی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و پنج ساعت به طول انجامید.

در این نشست تحلیل و ارزیابی هر یک از اعضای کمیته فنی در مورد گزین‌های داخلی و پیشنهادی فدراسیون برای هدایت تیم ملی بسکتبال ارائه شد.

این گزینه‌ها در نشست اول اردیبهشت کمیته فنی مطرح شده بودند که «هاکان دمیر» هم یکی از گزینه‌های خارجی موردنظر بود. با نظر اعضای کمیته فنی که در نشست اخیر مطرح شد، نام وی از گزینه‌های موردنظر خارج شد.

بدین ترتیب قرارداد فدراسیون بسکتبال با این مربی ترکیه‌ای تمدید نخواهد شد. او اردیبهشت سال گذشته با قراردادی یک ساله هدایت تیم ملی بسکتبال را بر عهده گرفت، اما عدم نتیجه گیری مطلوب در رقابت‌های جام جهانی که با ناکامی در کسب سهمیه المپیک همراه بود و ناکامی در بازی‌های آسیایی در نهایت منجر به عدم تمدید قراردادش شد.

سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این جلسه گفت: در این جلسه ۴ گزینه ایرانی و ۵ گزینه خارجی معرفی و مورد بررسی قرار گرفتند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی جهت مذاکره انتخاب شدند. Marco Ramondino چهل و سه ساله از ایتالیا و Radovan Trifunovic پنجاه و چهار ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند.

او خاطرنشان کرد: اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد