Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد مجرد مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: سال گذشته بالغ بر ۴۱۳ میلیارد تومان از محل کنترل و نظارت‌های الکترونیکی فروش سوخت به وسائط نقلیه خروجی از مرز‌های بازرگان، سرو، رازی و پلدشت به حساب خزانه دولت واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجرد افزود: فروش مرزی سوخت در استان آذربایجان غربی در دو بخش فروش از باک و خرده‌فروشی در بازارچه‌های مرزی با هدف پیشگیری و مبارزه با قاچاق سوخت و صیانت از سوخت به عنوان سرمایه ملی انجام می‌شود

او ضمن اشاره به سیستمی شدن اندازه گیری میزان موجودی سوخت باک کامیون‌ها و رشد نرخ فروش مرزی اشاره کرد و افزود: برگزاری مستمر جلسات نرخ گذاری به جهت نوسانات ارزی اخیر نقش بسیار مهمی در افزایش درآمد ریالی دولت و کاهش قاچاق سوخت دارد.

مجرد تصریح کرد: میزان درآمد ریالی اشاره شده از محل فروش از باک به مقدار ۵۰ میلیون لیتر و خرده فروشی در بازارچه رسمی مرز‌های منطقه به مقدار ۸ میلیون لیتر تحقق یافته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه توزیع سوخت از طریق سامانه‌های نرم افزاری را نقطه تحول عرضه سوخت در طول سال‌های گذشته اعلام کرد و اظهار داشت: امروز هیچ مصرف‌کننده جزء و عمده‌ای نیاز به حضور در نواحی برای خرید فرآورده ندارند و با استفاده از بستر‌های اینترنتی می‌توانند درخواست خود را در سامانه سدف ثبت کنند.

مجرد اضافه کرد: امروز دیگر نیاز نیست جایگاه‌ها و فروشندگان شهری و روستایی حواله‌های صادرشده تحویلی را به صورت دستی به شرکت تحویل داده و تسویه‌حساب کنند؛ همه این روند از طریق سامانه به صورت مکانیزه ثبت و سهمیه آن‌ها ارسال می‌شود و چیزی به نام صدور حواله به صورت دستی نه تنها در مرز‌ها بلکه در کل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی نداریم.

انتهایپیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فراورده های نفتی مرزهای آذربایجان غربی مرزبازرگان فروش سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۸۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار اذربایجان غربی در سامانه سامد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی صبح امروز در سامانه تلفنی ۱۱۱ سامد حضور یافت.

در این گفتگو ۱۸ نفر از شهروندان استان مسائل و مشکلات خود در حوزه‌ها و موضوعات مربوطه از جمله انتقال محل خدمت، وام خوداشتغالی، تسهیلات بانکی، موافقت اصولی، خدمات شهری، مجوز ساخت و ساز، طرح اقدام ملی مسکن، ایجاد امکانات رفاهی و تفریحی شهرهاو طرح و پیشنهادات در حوزه احیای دریاچه ارومیه با استاندار آذربایجان‌غربی مطرح و محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی نیز دستور بررسی، پیگیری و اقدام سریع به دستگاه‌های متولی را صادر نمود.

دیگر خبرها

  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • حضور استاندار اذربایجان غربی در سامانه سامد
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش قیمت‌های اجاره در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد شد؟
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان