Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@09:26:48 GMT

پخش ادامه کلبه عموپورنگ با آغاز ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۸۲۰۲

پخش ادامه کلبه عموپورنگ با آغاز ماه رمضان

پخش ادامه مجموعه تلویزیونی "کلبه عمو پورنگ" همزمان با ماه رمضان از سر گرفته می‌شود.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی پروژه، ادامه پخش فصل اول مجموعه تلویزیونی کلبه عمو پورنگ به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجان زاده و کارگردانی احمد درویشعلی‌پور و نویسندگی محمد درویشعلی‌پور با آغاز ماه مبارک رمضان از شبکه دو از سر گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجموعه در قالب نمایشی و برخوردار از بخش‌ها و آیتم‌های متنوع و جذابی با رگه‌های طنز است که به موضوعاتی همچون تحکیم روابط کودکان و خانواده و پرداختن به مفاهیم سبک زندگی ایرانی- اسلامی، تشویق به حفظ محیط زیست و رعایت مسائل شهری و احترام به قوانین می‌پردازد.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: عموپورنگ برای فرار از شلوغی و آلودگی هوای شهر از محل سکونت خود به مزرعه یکی از دوستانش به نام مرد کهن نقل مکان کرده است تا در آنجا به آرامش روحی و ذهنی برسد. او که عاشق مردم بخصوص بچه‌هاست تصمیم گرفته است از همان مزرعه برنامه‌اش را به روی آنتن ببرد.

داریوش فرضیایی، کمند امیرسلیمانی، رامین ناصر نصیر، فرهاد بشارتی، سپند امیرسلیمانی، آرش میر احمدی، آرش نوذری، امیر سهیلی، ابراهیم شفیعی، سوسن پرور و امیر محمد متقیان با هنرمندی سعید امیرسلیمانی و محمدرضا داوود نژاد بازیگران این مجموعه هستند.

کد خبر 486718

منبع: ایمنا

کلیدواژه: عمو پورنگ داریوش فرضیایی برنامه تلویزیونی تلویزیون مجری تلویزیون ماه رمضان ماه رمضان 1400 شبکه تلویزیون شبکه ۲ شبکه2 سیما شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۸۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازش در مزرعه به همت شورای حل اختلاف استان یزد

علیرضا حسین بیگی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با پیگیری‌ها و تلاش سید محمود میرابوالقاسمی عضو شورای حل اختلاف شهرستان بهاباد این پرونده مهریه در کنار مزرعه کشاورزی به سازش ختم شد.

وی با بیان اینکه ۷ میلیارد ریال وجه رایج کشور، ۱۵۰ عدد سکه تمام بهار آزادی و ۱۱۴ عدد گل رز میزان مهریه این پرونده بود، اضافه کرد: تمام تلاش مجموعه حل اختلاف بر این است تا پرونده‌های مختلف اعم از نفقه، مهریه و.... را به صورت فوق العاده رسیدگی و در خارج از محیط دادگاه به صورت سازشی حل و فصل کنند.

کد خبر 6097936

دیگر خبرها

  • سازش در مزرعه به همت شورای حل اختلاف استان یزد
  • ساخت ادامه سریال‌های موفق در دستور کار است
  • آغاز برداشت گُل گاوزبان در گلستان
  • آغاز بارش باران در مناطق مختلف ایلام/بارش ها تا فردا ادامه دارد
  • لزوم ثبت سفارش کتاب‌های درسی در سریع‌ترین زمان ممکن
  • آغاز برداشت گل گاو زبان در شهرستان املش
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد/ جو آرام در تمام جاده‌های کشور
  • تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل
  • خرید باشگاه هوادار یک شایعه تبلیغاتی بود!
  • سلمان فارسی؛ روایت درست تاریخ