Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@12:21:59 GMT

طرح‌های نظارتی ماه رمضان در ملایر تشدید می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۸۴۸۰

طرح‌های نظارتی ماه رمضان در ملایر تشدید می‌شود

کامران زنگنه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای عمومی برای خرید برخی کالاها از قبیل مواد لبنی، قند و شکر، خرما، مواد پروتئینی، برنج، روغن، زولبیا و بامیه اظهار کرد: در این راستا کنترل بازار ضروری است.

وی با بیان اینکه در طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ با برقراری اکیپ‌های ویژه کنترلی و تشدید اقدامات نظارتی به اجرا درمی‌آورد افزود:این طرح با هدف پیشگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت کالاها و خدمات و پایش مستمر بازار و توجه ویژه به موضوع تامین و توزیع به موقع کالا و خدمات پرتقاضای این ماه، انجام می‎شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایر تصریح کرد: تشدید نظارت و بازرسی بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی، برخورد با تخلف احتمالی و تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی با همه امکانات و با استفاده از توان ظرفیت تشکل‎های صنفی و نهادهای مردمی در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: هماهنگی و استفاده از توان دستگاه‌های دیگر شامل دامپزشکی، تعزیرات حکومتی، بازرسان اتاق اصناف و... با تشکیل اکیپ‌های بازرسی در دستور کار قرار دارد و بازدیدهای مشترک با هدف صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان و رفع التهاب بازار و اقلام پرمصرف این ماه تمهیدات و اقدامات کنترلی مناسب انجام می‌شود.

زنگنه در ادامه با اشاره به سهمیه ۲۰۰ تن برنج تایلندی به قیمت مصوب دولتی در شهرستان گفت: این میزان برنج نیز در فروشگاه‌های شهرستان در حال توزیع است که در اختیار گروه‌های هدف قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در سایر اقلام مانند شکر، قند، روغن و.. نیز هیچ کمبودی در شهرستان وجود ندارد و به میزان لازم اقلام مورد نیاز در اختیار مردم است گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونا بازرسی‌های ویژه در حوزه بهداشتی در حال انجام است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایر با بیان اینکه این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد از شهروندان خواست هرگونه تخلف در زمینه عرضه کالا، احتکار و گرانفروشی و... را از طریق تلفن گویای ۱۲۴ در میان بگذارند.

انتهای پیام/89013

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ملایر کامران زنگنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۸۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود

سرهنگ سید ابوالضل موسوی پور روز سه‌شنبه در جریان جلسه ارتباط مردمی پلیس راهور در سامانه ۱۹۷ گفت: سامانه نظارتی دوربین‌های هوشمند از این پس تمامی تخلفات ساکن را در محدوده‌های مشخص شده شهر تهران به صورت هوشمند ثبت خواهند کرد.

به گفته او این سامانه به صورت بر خط و در کسری از ثانیه پیامک تخلف را برای راننده یا مالک خودرو مذکور ارسال خواهد کرد.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه گفت: تا پایان خردادماه دوربین‌های نظارتی ترافیکی به کمک هوش مصنوعی تمام فرایند ثبت تخلفات و رسیدگی به آن را نیز در استان به صورت برخط اجرایی خواهد کرد.

پارک در محل ممنوعه، پارک دوبل و توقف در پیاده‌رو جزو تخلفات ساکن محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • اردکان فرمانداری ویژه شد
  • شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می شود
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه