Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالحمید پناه با اشاره به اتمام آواربرداری ۸۰۰ واحد مسکونی زلزله‌زده در شهر سی‌سخت گفت: کار آواربرداری در روستاهای زلزله‌زده این شهرستان آغاز شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالحمید پناهی در گفتگو با  پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص تازه ترین وضعیت آواربرداری ها در شهر زلزله زده سی سخت گفت: آواربرداری در شهر سی سخت همچنان ادامه دارد و تا 25 فروردین ماه به اتمام می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دنا در ادامه گفت: کار آوار برداری 800 واحد مسکونی شهر سی سخت به اتمام رسیده و  در روستاهای مختلف شهرستان دنا از جمله کریک، دارشاهی، توت نده، گندی خوری، کَره، پاتاوه کار آواربرداری ها شروع شده است.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه بالغ بر 650 واحد احداثی زلزله زده روستایی ثبت شده است، گفت: 1541 واحد تعمیری شهری وجود دارد که از این تعداد 200 واحد فعالیت های تعمیری آنها شروع شده است.

وی در ادامه به صدور 120 پروانه ساختمانی اشاره کرد و گفت: آرماتور بندی خانه ها، پیاده کردن نقشه منازل به تعداد 250 واحد، پی کنی و گچ ریزی در حال انجام است و حدود 50 واحد ساختمانی فنداسیون آنها در حال انجام است.

پناهی  در پایان گفت: 900 واحد شهری و حدود 650 روستایی زلزله زده جهت احداث تا کنون ثبت شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: شهر سی سخت زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۸۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم علی نژاد عصر دوشنبه در جلسه ستاد مسکن تامین شهرستان گفت: برای تسریع در احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در توافق با انبوه ساز مسکن مقرر شد بزودی ساخت بیش از یک هزار ۵۰ مسکن بصورت انبوه در کوی ولیعصر خوی آغاز شود

وی افزود: کارهای زیر بنایی از جمله گمانه زنی در ۲۵ نقطه آغاز و نقشه‌های احداث آماده شده است

فرماندار خوی گفت: برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضان پرداخت می‌شود که این تسهیلات برای تسریع در احداث مسکن ملی در اختیار انبوه ساز قرار می‌گیرد.

کد خبر 6092599

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • ۱۳۰ ساختمان مسکونی و تجاری امام زاده ابراهیم شفت در آتش سوخت
  • آتش سوزی ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • اتمام فونداسیون ۱۳۲۴ واحد نهضت ملی مسکن در بندرلنگه
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل