Web Analytics Made Easy - Statcounter

السد و فولاد فردا با هم دیدار می کنند.

در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تیم های السد قطر و فولاد ایران به مصاف هم می روند.

اطلاعات بازی

تورنمنت: لیگ قهرمانان آسیا 2021
بازی: السد قطر / فولاد ایران
تاریخ: چهارشنبه 24 فروردین 1400
زمان: ساعت 22:30 به وقت ایران
مکان: عربستان؛ ریاض - ورزشگاه ملک فهد

ورزشگاه ملک فهد پیش بازی

تیم السد قطر در اولین بازی آسیایی خود در این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان با تیمی دیدار می کند که پیش از آنها یک بازی انجام داده اند و در پلی آف به یک تیم اماراتی غلبه کرده و پا به مرحله گروهی بازی ها گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 السد در رقابت های داخلی لیگ ستارگان قطر با 60 امتیاز در رتبه اول جدول رده بندی مسابقات جای گرفت و با تیم دوم جدول که الدحیل قطر بود، 13 امتیاز فاصله ایجاد کرد و در نهایت قهرمان شدند. ژاوی و شاگردانش در مسابقات داخلی قطر اتفاق تاریخی رقم زدند و بدون شکست قهرمان شدند و اکنون بدون شک، هدف ویژه و اصلی تیم قطری و سرمربی سرشناسش شروع پر قدرت مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی در این بازی ها است، چیزی که ژاوی در کارنامه پر افتخارش کم دارد. قطعا السد در بازی فردا می کوشد تا فولاد ایران را شکست دهد و به لحاظ بازیکن و ستاره نیز، دست سرمربی اسپانیایی این تیم پر است.

در سوی مقابل، فولاد ایران قرار دارد. فولاد چند روز پیش در بازی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا با 4 گل از سد العین امارات گذشت و به گونه ای برای رقبای حاضر در گروه D بازی ها و سایر تیم های مدعی، خط و نشان کشید. فولاد با سرمربی جوان خود، جواد نکونام وارد این بازی ها می شود. فولاد در رقابت های داخلی لیگ ایران در حال حاضر با بیست و هفت امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد. فولاد نیز بازیکنان با ارزشی چون لوسیانو پریرا، موسی کولیبالی، فرشاد احمدزاده و آیاندا پاتوسی در ترکیب خود قرار دارد و تیم ایرانی نیز مثل السد به دنبال شروع خوب بازی ها است. جدال میان فولاد و السد رویارویی دو سرمربی جوان است که هردو سابقه بازی در لالیگا را دارند و قطعا نبرد نکونام با ژاوی در یک رقابت آسیایی، جذابیت ویژه ای خواهد داشت.

رویارویی های اخیر دو تیم فولاد - السد

 

اخبار داغ 

مهران غفوریان در بیمارستان بستری شد! + فیلم داریوش مصطفوی در طرفداری: شکایت ما از AFC به CAS مثل شکایت پسر از پدر است، نمی شود! تدبیر عجیب هندی ها؛ پرسپولیسی ها ساعت 8 صبح تمرین کنند مخالفت اولیه عربستان با سفر استقلالی ها به مکه پاسخ پسر سولسشر به مورینیو: او می خواست حواس رسانه ها را از باختش پرت کند! الگری قبل اخراج از یوونتوس: از شر رونالدو خلاص شوید چون او مانع پیشرفت تیم است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا فولاد ایران السد قطر بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۰۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

میگل رودریگو سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی ایران گفت: این بازی برای هر دو تیم چالش‌های زیادی خواهد داشت. ایران پادشاه آسیا و یکی از پنج تیم برتر دنیاست اما تیم ما به‌عنوان میزبان مسابقات تلاش می‌کند این تورنمنت را با برتری برابر ایران و رسیدن به قهرمانی به پایان برساند.

سرمربی تایلند ضمن اشاره به دیدارهای سختی که تیمش برابر تاجیکستان و عراق برگزار کرد، گفت: هوادارانی که ما را در سالن تشویق می‌کردند موجب افزایش قدرت تیم تایلند می‌شوند و در لحظات دشوار به کمک ما می‌آیند. در دو بازی قبلی به لطف حمایت تماشاگران پیروز شدیم و امیدوارم در دیدار نهایی نیز از ما حمایت کنند. ایران هم در این تورنمنت نتوانسته است به راحتی همه رقبا را شکست دهد و بازی‌های سختی برگزار کرده است.

سرمربی تیم ملی تایلند ادامه داد: به این دلیل که در دو بازی اخیر کار به وقت‌های اضافه کشیده شده است تیم ما به لحاظ بدنی خسته است. ضمن اینکه دو بازیکن خود را در اختیار نداریم و با ۱۲ بازیکن به مصاف ایران می‌رویم که کار ما را سخت می‌کند اما به دنبال توجیه یا بهانه نیستیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

دیگر خبرها

  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • واکنش جالب آنچلوتی به ماندنی شدن ژاوی در بارسا
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!