Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجازی با بیان اینکه بنای جدید مسجد هفت درب با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال احداث می شود، گفت:بنای جدید مسجد هفت درب در زمین ۱۸۰ متر مربع و با صرف هزینه ۱۰ میلیارد ریالی در فاصله حدودا ۶ متر از مکان قبلی آن در حاشیه بلوار شارستان احداث می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سیدفرهاد حجازی» امروز(۴ فروردین) در حاشیه مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی مسجد هفت درب با بیان اینکه بنای جدید مسجد هفت درب با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال احداث می شود، گفت:بنای جدید مسجد هفت درب در زمین ۱۸۰ متر مربع و با صرف هزینه ۱۰ میلیارد ریالی در فاصله حدودا ۶ متر از مکان قبلی آن در حاشیه بلوار شارستان، با زیربنای ۱۵۰ متر مربع احداث خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار منطقه ثامن افزود:سازه جدید مسجد شامل یک شبستان مردانه در همکف و یک نیم طبقه (طبقه اول) به عنوان شبستان بانوان، سرویس بهداشتی و وضوخانه داخل مجموعه مسجد (برخلاف مسجد قبلی که منفک بود) پیش بینی شده،که در نظر داریم ظرف مدت سه الی چهار ماه و حداکثر تا عید قربان آماده بهره برداری شود.

 

وی اظهارکرد:این اقدام پس از اخذ نظر مشاور جدید طرح حریم رضوی صورت گرفته است و به طور کلی در رابطه با موضوعاتی که دارای توافق با اداره کل اوقاف و امور خیریه هستند طبق همان توافق انجام خواهد شد. کما اینکه در گذشته نیز مواردی مانند مسجد امام هادی(ع) و امام خمینی(ره) به ازای مساجدی که در مسیر اجرای معابر اصلی طرح بودند تبدیل به احسن و احداث شده است.

 

حجازی افزود:در حال حاضر نیز مسجد صاحب الزمان(عج) در حاشیه بلوار حاج حسنی کارگر و مسجد امام صادق (ع) در ابتدای بلوار رضوان در مراحل پایانی احداث قرار دارند و مسجد مروی ها در تقاطع بلوار رضوان و شارستان و حتی مسجد امام حسن عسکری(ع) (معروف به مسجد خوردو با مساحت ۳۵ متر مربع )در حال مرمت و احیا هستند.

 

شهردار منطقه ثامن ادامه داد:در سایر موارد نیز اقدامات با هماهنگی مشاور طرح صورت میگیرد که خللی در رابطه با موضوعات طرح ایجاد نشود.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفت درب شهردار منطقه ثامن مشهد عملیات اجرایی آغاز عملیات اجرایی احداث می شود ۱۰ میلیارد متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۰۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر

حوالی ساعت ۱و ۳۰ دقیقه بامداد روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در بلوار غدیر محدوده دانشگاه قم در اثر برخورد یکدستگاه سواری پژو پارس با یک جوان  حدودا ۱۷ ساله، یکی دیگر از خانواده‌های شهرمان داغدار شد.

در بررسی اولیه، سرعت بالای سواری پژو موجب بروز این حادثه تلخ بوده است. علت دقیق حادثه پس بررسی‌های تکمیلی توسط پلیس به مراجع قضایی اعلام می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق استان سمنان
  • ببینید | نخستین بنای مذهبی ایرانیان
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد
  • نخستین بنای مذهبی ایرانیان + فیلم
  • مردم به مناطق سیل‌خیز کاشان نروند