Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@03:08:16 GMT

سرآسیایی در تمرین پدیده (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۰۸۸۳

سرمربی سابق پدیده شهر خودرو به دیدار سرمربی فعلی این تیم رفت.

به گزارش ورزش سه، مجتبی سرآسیایی سرمربی سابق شهرخودرو و مربی کنونی مس رفسنجان که رابطه دوستانه و دیرینه ای از دوران بازیگری خود با سیدمهدی رحمتی داشته و همواره این ارتباط صمیمانه باعث شایعات زیادی در خصوص خبر های گاه و بی گاه حضور سید مهدی رحمتی در دوران حضورش در درون دروازه استقلال در پیوستن به پدیده داشت، امروز در تمرینات این تیم حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 


داداشی‌های پدیده که رابطه خوبشان همواره زبانزد خاص و عام است، در دقایقی از تمرین امروز با همدیگر  در گوشه‌ای خلوت کرده و پیرامون شرایط کنونی این تیم به گفتگو و تبادل نظر نشستند. 


مجتبی سرآسیایی مربی موفق مس رفسنجان که به تازگی با سه امتیاز بازی با سایپا برای تعطیلات به مشهد سفر کرده تا تعطیلات را در زادگاهش بگذراند در تمرین امروز پدیده مورد استقبال گرم شاگردان سابق و دیگر عوامل اجرایی این تیم قرار گرفت.

مس رفسنجان مجتبی سرآسیایی شهر خودرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مس رفسنجان مجتبی سرآسیایی شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۰۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!

سازمان لیگ سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان را به دلیل اظهاراتش پس از دیدار با مس رفسنجان دو میلیارد تومان جریمه کرد.

به گزارش مشرق، سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در این مورد نوشت: «عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهارنظر غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ دو میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

سازمان لیگ هفته گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرده بود از این پس مربیان و بازیکنان با اظهارات غیرمسئولانه با جریمه دو میلیاردی روبه‌رو می‌شوند که اولین جریمه شامل ویسی، سرمربی فولاد شد که پس از دیدار با مس رفسنجان اظهاراتی را مطرح کرده بود».

دیگر خبرها

  • برای تقدیر از مربی اسطوره‌ای، تیم رویایی به خط شد
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • واکنش مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم به اغوای لیموچی/ افشاگری در مورد رفتار یک سرمربی!+ فیلم
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام
  • پیشکسوت عزادار استقلالی هم برای حمایت آمد
  • کاپیتان سابق، بمب روحیه استقلالی‌ها(عکس)
  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • انتقاد تند ستاره سابق از مدیران بایرن: شما چه‌کاره هستید!