Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این مسابقه حساس و سرنوشت‌ساز عصر سه‌شنبه بدون حضور تماشاگران و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ورزشگاه شهید فکوری کاشان برگزار شد و شاگردان حسین باغبان در تیم استقلال سیلک با گل دقیقه ۲۰ بهنام عبداللهی بر میهمان خود غلبه کردند.

پس از این گل، بازیکنان تیم افشید قم با حمله‌های پی‌درپی برای رسیدن به گل تساوی تلاش زیادی کردند اما درخشش دوازه‌بان و خط دفاعی استقلال سیلک مانع گلزنی حریف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتیجه و با توجه به شکست تیم وحدت بروجرد در بازی همزمان، تیم استقلال سیلک کاشان در لیگ دسته یک جوانان باشگاه‌های ایران باقی ماند.  

لیگ دسته یک فوتبال جوانان باشگاه‌های ایران از ۲۰ دی ماه ۱۳۹۹ با شرکت ۲۲ تیم در چهار گروه پنج و ۶ تیمی آغاز شد که تیم استقلال سیلک کاشان در گروه چهارم با تیم‌های افشید قم، وحدت بروجرد، گهر درود، آب منطقه‌ای کرمانشاه و اروم اسپور ارومیه رقابت کرد.

از این گروه، تیم‌های اروم اسپور ارومیه و آب منطقه‌ای کرمانشاه به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند و تیم وحدت بروجرد سقوط کرد.

تیم فوتبال جوانان سیلک کاشان سال ۱۳۹۵ با قهرمانی در استان اصفهان به لیگ مناطق و پس از آن به دسته ۲ و یک کشور صعود کرد. 

از شهرستان کاشان تیم نونهالان ستارگان هم لیگ برتر نونهالان باشگاه‌های ایران حضور دارد.

کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، پرجمعیت‌ترین شهر اصفهان پس از مرکز این استان و بیست و هشتمین شهر پرجمعیت ایران محسوب می‌شود و تا پیش از شیوع کرونا نزدیک به ۱۴ هزار ورزشکار سازمان‌یافته فعال در ۴۰ رشته ورزشی داشت.

سرانه ورزشی کاشان ۲۰ سانتی‌متر است که کمترین مقدار در بین ۲۴ شهرستان‌ اصفهان محسوب می‌شود.

شهرستان کاشان در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

برچسب‌ها فوتبال لیگ دسته اول فوتبال استقلال کاشان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ دسته اول فوتبال استقلال فوتبال لیگ دسته اول فوتبال استقلال کاشان اخبار کنکور استقلال سیلک سیلک کاشان لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۰۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیر تاریخی شناسنامه‌های المثنی استقلال

گفته می شود استقلال با پسوند خلیج فارس حیات تازه خود را در فوتبال ایران ادامه خواهد داد. این تیم در طول تاریخ چند بار ولو به مدت کوتاهی تغییر نام داده است.

به گزارش طرفداری، حیات باشگاه ورزشی استقلال با نام دوچرخه سواران آغاز شد. دوچرخه سواران موجودیت خود را از علاقه موسسش به ورزش دوچرخه سواری گرفته بود.

دوچرخه سواران در سال 1328 با تیم فوتبال سرباز تهران ادغام شد و ستاره های دو تیم در یک باشگاه گرد هم آمده و نام باشگاه تاج تهران را به خود گرفتند. تاج تهران بعد از انقلاب در معرض انحلال بود. قرار شد بازیکنان این تیم در یک مجموعه انقلابی ادامه فعالیت دهند و با نام آزادی بار دیگر فعالیت کنند. در سال 1358 به پیشنهاد عنایت الله آتشی نام تیم از آزادی به استقلال تغییر یافت و این تیم سالها با این نام در فوتبال کشورمان به فعالیت پرداخت. در سال 1403 بعد از مشکلات مربوط به مالکیت مشترک 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس، مجموعه استقلال تهران به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد و مقرر شد این مجموعه با نام تیم استقلال خلیج فارس در مسابقات مختلف شرکت کند.

به نظر می رسد از این به بعد، با نام استقلال خلیج فارس، تیم آبی پوش پایتخت را خطاب قرار خواهیم داد. نام لیگ برتر ایران هم لیگ خلیج فارس است و از جهت همنامی استقلال با نام لیگ فوتبال ایران ممکن است در گویش های اهل فوتبال تداخل و اشکال به وجود آید.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پیشوندها و پسوندها در ادبیات باشگاههای فوتبال ایران
  • سیر تاریخی شناسنامه‌های المثنی استقلال
  • ورودی کاشان از آزادراه امیرکبیر بازگشایی شد
  • روزگار سیاه فوتبال خوزستان، تیره‌تر از رنگ نفت؛ محکوم به سقوط!
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران ایران چگونه قهرمانی تورنمنت کافا شد
  • سوال روز: آینده علی خطیر در کجا رقم می‌خورد
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • مشکلات شهرستان‌های استان روی میز وزیر کشور
  • پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج