Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@15:59:22 GMT

تعیین تکلیف ۱۲۷ پرونده شهدای محیط بان تا پایان ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۱۴۳۹

تعیین تکلیف ۱۲۷ پرونده شهدای محیط بان تا پایان ماه رمضان

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "جمشید محبت خانی" روز سه شنبه در جلسه ای که با هدف احراز شهادت محیط بانان شهید با حضور مهندس "سعید اوحدی"؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران برگزار شد ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون ۱۴۵ نفر از محیط بانان پرتلاش در راه حفاظت از محیط زیست کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند که متاسفانه ۸۰ درصد از پرونده های متشکله بنا به دلایل مختلف مورد رسیدگی قرار نگرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عدم وجود اداره ای مستقل در سازمان محیط زیست کشور برای تکمیل پرونده شهدای محیط بان و عدم تشکیل یگان حفاظت تا سال ۸۸ از عمده دلایل تاخیر در رسیدگی به امور محیط بانان شهید می باشد، افزود: حسب پیشنهاد و پیگیری های یگان حفاظت برای ساماندهی و احقاق حقوق شهدای عرصه محیط زیست، مرکز امور ایثارگران از سال ۹۸ تشکیل و تسریع در روند تکمیل مستندات قانونی و رسیدگی به این امور در دستور کار قرار گرفته است.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه حمایت از محیط بان حمایت از زیست بوم کشور است از پشتیبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران و تسریع در احراز شهادت اولین شهدای محیط بان سال جاری که اخیرا هنگام حراست از منطقه حفاظت شده "فیله خاصه" زنجان جان عزیز خود را نثار کردند قدردانی کرد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه شغل محیط بانی از مشاغل سخت و دشوار اما ارزشمند و محیط بانان از اقشار بسیار زحمتکش کشورمان هستند، افزود: در حال حاضر ۳ هزار و ۵۰۰ محیط بان در ۶۰۴ پاسگاه محیط بانی مشغول حراست و حفاظت از زیست بوم کشور می باشند که نیازمند حمایت همه جانبه مردم و مسئولان هستند.

تعیین تکلیف ۱۲۷ پرونده محیط بان شهید

در این جلسه مهندس "سعید اوحدی"؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با قدردانی از اقدامات ارزنده یگان حفاظت محیط زیست و پلیس پیشگیری ناجا در تامین امنیت حیات وحش و حقوق حقه مجاهدان محیط زیست به تشریح روند رسیدگی اداری به پرونده‌ شهدای والا مقام در بنیاد پرداخت.

این مقام مسئول با اعلام آمادگی برای حمایت همه جانبه از شهدای محیط بان اظهار داشت: با همت کارشناسان بنیاد شهید و امور ایثارگران پرونده ۱۲۷ محیط بان شهید تا پایان ماه مبارک رمضان بررسی و نتیجه قطعی و نهایی اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران محیط بان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران محیط بان سازمان حفاظت محیط زیست بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران محیط بان اخبار کنکور بنیاد شهید و امور ایثارگران شهدای محیط بان محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۱۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس

 مهلت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای بارگذاری مدارک منتسب به دریافت مجوز حرفه‌ای به پایان رسیده است.

به گزارش مشرق، یکی از شروط برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس به منظور کسب مجوز حرفه‌ای پرداخت بدهی‌های خارجی و تعیین تکلیف پرونده‌هایی بود که منجر به رای صدور نهایی شده بود.

دیگر موضوعی که کنفدراسیون فوتبال روی آن در مورد این دو تیم ایرانی زوم کرده بود، تفکیک مالکیت بود. نامه فدراسیون فوتبال برای تفکیک مالکیت این دو باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است.

البته نامه ارسالی و نظر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در مورد تیم‌های ایرانی که به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده محرمانه است. اما بر اساس خبرهای رسیده مجوز حرفه‌ای تیم‌های استقلال و پرسپولیس از سوی این کمیته تایید شده است.

با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی به زودی پرونده بدهی‌های دو تیم که بیشتر داخلی هستند، تعیین و تکلیف خواهد شد. هم چنین با این واگذاری مقرر شد منبعد هیچ پرونده خارجی بدون تعیین و تکلیف رها نشود. به واقع از این پس مالکان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اجازه نخواهند داد مربی و بازیکن خارجی از استقلال و پرسپولیس شکایت کنند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی محیط بان شهید «هوشنگ نصیری»
  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند