Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا مهدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فعالیت فعلی خوابگاه‌ها اظهار کرد: از آن جایی که فعالیت خوابگاه‌ها تابع برنامه ریزی‌های آموزشی است بنابراین در صورتی که دانشجویان برای انجام فعالیت‌های خود به اسکان احتیاج داشتند حتما شرایط خوابگاهی برای شان فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ستادملی مقابله با کرونا در اواسط سال اجازه برگزاری دروس عملی را تنها در شهر‌های آبی و زرد صادر کرده بود که تمامی مراکز و دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای در سراسر کشور این اقدام را با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام دادند و در هر اتاق یک دانشجو ساکن شد.

مهدی تصریح کرد: از آن جایی که بعد از تعطیلات سال ۱۴۰۰ تمامی شهر‌های کشور به علت ویروس کرونا قرمز شده است بنابراین کلاس‌های عملی در هیچ استانی تاکنون برگزار نشده است.

او با بیان اینکه شهر‌های آبی و زرد بعد از بهبود شرایط در صورت صلاحدید ستاد ملی مقابله با کرونا می‌توانند کلاس‌های عملی را برگزار کنند، تاکید کرد: برای این گروه از دانشجویان باید خوابگاه‌های یک نفره اختصاص داده شود و غذا‌های شان در یک بسته بندی کامل و بهداشتی و با رعایت شیوه نامه‌ها داده شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور گفت: تمامی خوابگاه‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای در سراسر کشور به علت وضعیت خطرناک ایران از نظر کرونا تعطیل شده اند و هم اکنون در حال تجهیز، تعمیر و بهسازی آن‌ها هستیم و از زمان شروع ویروس کرونا تعمیر و نگهداری شروع شده است.

مهدی اضافه کرد: تمامی بودجه‌ها به صورت موردی در اختیار دانشگاه‌ها برای تعمیرات خوابگاه‌ها قرار می‌گیرند و هر زمان که دانشکده‌ها اعلام پذیرش دانشجویان را داشته باشند در اینصورت به آن‌ها خوابگاه داده می‌شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور درباره بازگشایی زمان دقیق خوابگاه‌ها گفت: طبق اعلام صدیقی، معاون وزیر علوم دانشجویان وابسته به شرایط هر استان از نظر ویروس کرونا هستند که ما به عنوان معاونت فرهنگی دانشگاه آمادگی اسکان دانشجویان را داریم، اما به علت قرمز بودن کشور مجوز پرداختن به این موضوع را نداریم.

بیشتر بخوانید

اضافه شدن ۵ هزار ظرفیت جدید به خوابگاه‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای تا مهر ۱۴۰۰

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه فنی و حرفه ای کلاس های عملی ویروس کرونا دانشگاه فنی و حرفه ای خوابگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۲۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان

مردم غزه با نگارش پیام‌هایی بر روی چادرهایی که در آنها زندگی می‌کنند، از جنبش‌های دانشجویی سراسر جهان برای حمایت از فلسطین قدردانی کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، چادرهای آوارگان در رفح حاوی پیام‌های حمایت و تشکر از دانشجویان دانشگاه های سراسر جهان به ویژه دانشگاه های آمریکایی است که خواستار پایان دادن به نسل کشی جاری در غزه برای دویست و چهارمین روز متوالی هستند.

موج اعتراضات حمایت از فلسطین در محوطه‌های دانشگاه‌های آمریکا بعد از سرایت به اکثر دانشگاه‌های این کشور در حال گسترش به دانشگاه‌های سایر کشورهای دنیاست.

اعتراضات از دانشگاه کلمبیا در نیویورک از 9 روز پیش (17 آوریل) آغاز شد و دانشجویان معترض خواستار قطع رابطه این دانشگاه با نهادهای رژیم صهیونیستی که در جنگ غزه نقش دارند شدند.

معترضان در دانشگاه‌های دیگر نیز خواسته‌های مشابهی دارند. اردوگاه‌های دانشگاهی که در سراسر آمریکا ایجاد شده‌اند، دانشجویانی را از پیشینه‌های مختلف ـ از جمله فلسطینی‌ها، عرب‌ها، یهودیان و مسلمانان ـ گرد هم آورده‌اند تا بمباران غزه توسط اسرائیل را محکوم کنند.

تا کنون در جریان جنبش دانشجویی در ایالات متحده، بیش از 600 نفر از جمله دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها بازداشت شدند.

خیزش دانشگاه‌های آمریکا؛ حرف حساب دانشجویان چیست؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • طنین شعار «مرگ بر اسراییل» در سراسر جهان
  • تربیت نیروی ماهر در گرو ارتباط دانشگاه و صنعت
  • حمایت دانشجویان دانشگاه‌های استان از جنبش دانشگاهیان اروپا و آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • دانشگاهیان سراسر کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه
  • (ویدیو) تعطیلی دانشگاه‌های سراسر کشور از ساعت ۱۲ تا ۱۴ فردا (یکشنبه)
  • حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی + فیلم
  • تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان