Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@23:52:16 GMT

احداث ۱۱ مدرسه در شهرستان نیکشهر آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۳۲۱۰

احداث ۱۱ مدرسه در شهرستان نیکشهر آغاز شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان احداث ۱۱ مدرسه در شهرستان نیکشهر با مشارکت نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور آغاز شد.

به گزارش ایسنا فرماندار شهرستان نیکشهر در مراسم احداث مدارس ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و تقدیر از همکاری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود: هر چقدر فضاهای آموزشی در شهرستان را توسعه دهیم فرصت‌های آموزشی بیشتری را فراهم می‌کنیم و توسعه آموزش سنگ بنای همه تحولات بعدی در شهرستان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضیاالحق هاشمزهی افزود: در تمامی ممالک پیشرفته دنیا، مدرسه سازی به عنوان یک فرایند مشارکتی بین دولت و مردم و سازمان ها نگریسته می‌شود که از تمامی ادارات شهرستان می خواهم به این امر مقدس تسریع  بخشیده و موانع را بردارند و مانند همیشه یار و یاور آموزش و پرورش باشند.

حجت الاسلام یعقوبی، امام جمعه شهرستان نیکشهر نیز در این مراسم هدف از احداث مدارس را ارتقای فرهنگی جامعه به‌ویژه مناطق کمتر برخوردار بیان کرد و گفت: امید است با ساخت این‌گونه مدارس مشارکتی بتوان گامی مثبت در راستای ارتقای سطح فرهنگ جامعه برداشت.

وی در ادامه از سازمان ها و خیران بومی، استانی و کشوری برای اعتلای فرهنگ جامعه و پیشرفت آموزش این مناطق دعوت کرد و افزود: مشارکت در ساخت مدرسه از کارهای ماندگاری است که اجر و پاداش آن حتی بعد از مرگ انسان نیز ادامه دارد.

فرمانده سپاه شهرستان نیکشهر نیز در این مراسم گفت: طبق تفاهم نامه مبادله شده بین سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و نیروی زمینی سپاه ۱۱ مدرسه با  ۵۶ کلاس درس در بخش مرکزی و بخش لاشار ساخته خواهد شد.

سرهنگ صفوی بیان کرد: از ۱۱ مدرسه ذکر شده  ۴ مدرسه در قالب ۲۱ کلاس درس در بخش مرکزی نیکشهر احداث خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیکشهر نیز اظهارکرد: ۴ مدرسه ای که قرار است در شهر نیکشهر ساخته شود جایگزین مدارس فرسوده و فضاهای استیجاری خواهد شد که قطعا در پیشرفت آموزشی و پرورشی شهرستان موثر خواهد بود.


باور گفت: این مدارس شامل سه مدرسه شش کلاسه محله رییسان شهر نیکشهر، روستای نوک آباد و چاهان و یک مدرسه سه کلاسه در روستای نسفران است که امیدواریم تا سال تحصیلی آینده مورد بهره برداری قرار بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مدرسه سازی نیکشهر سیستان و بلوچستان استانی اجتماعی شهرستان نیکشهر ۱۱ مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۳۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار اصلی مدارس و دانشگاهها؛ تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت های استان است

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کار اصلی دانشگاه‌ها و مدارس با توجه به ظرفیت‌ها و نیازهای استان تربیت نیروی انسانی متخصص برای توسعه و آینده سیستان و بلوچستان است.

محمد کرمی امروز جمعه در نشست شورای اجتماعی استان اظهار کرد: در شرایطی که همه قدرت‌های جهانی سعی در ایجاد خلل در روند توسعه منطقه دارند اگر به خداوند متعال متکی شویم قطعاً بر همه این توطئه‌ها غلبه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: مباحث آموزشی و آینده نگری مدارس و دانشگاهها نقش مستقیم و اثرگذاری در توسعه یک کشور دارد و اساس کار در حوزه فرهنگ از آموزش و پرورش نشات می‌گیرد.

 کرمی افزود: همه مجموعه‌ها وظیفه دارند پای کار آموزش و پرورش باشند چرا که این نهاد مهم زیرساخت اصلی سایر دستگاه‌ها محسوب می‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نهاد خانواده و آموزش و پرورش باید ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر داشته باشند چرا که اگر تربیت این دو نهاد با یکدیگر مغایرت داشته باشد فرزند ما دچار دوگانگی خواهد شد.

کرمی خاطرنشان کرد: اتفاقات خوبی در استان رخ داده به طوری که تاکنون ۵ هزار نفر در حوزه اقتصاد دیجیتال آموزش دیدند که این اقتصاد دیجیتال می‌تواند موجب افزایش تولید و صادرات استان گردد.

وی تصریح کرد: امروز در یک جنگ شناختی همه جانبه قرار داریم و دشمن در فضای مجازی به دنبال اشغال و هدایت ذهن‌ها و یاس و ناامیدی است؛ در این زمینه ساختن ذهن‌ها کار بسیار مهم و مسئولیتی سنگین است چرا اگر اذهان دچار آسیب شوند دیگر قابل جبران نخواهد بود.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: خوشبختانه مبانی نظری موجود در قرآن بسیار قوی است و همه تئوری‌ها و تحلیل‌های موجود از طرف دشمن را خنثی خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش
  • ساخت ۱۱ مدرسه جدید در سیرجان
  • مدرسه باید واقعیت جامعه باشد/ ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار معلم مخالف مدرک دانشگاهی خود آموزش می‌دهند
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • کار اصلی مدارس و دانشگاهها؛ تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت های استان است
  • آغاز به کار طرح مدرسه هنر در کاشان
  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • ۷۰ مدرسه هشترود نیازمند نوسازی هستند
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت شروع می شود
  • نیاز ۷۰ مدرسه شهرستان هشترود به نوسازی