Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@08:44:55 GMT

تقویت تیراندازی در قم با ۳ تفنگ جدید

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۳۲۵۶

تقویت تیراندازی در قم با ۳ تفنگ جدید

محمدجواد متقیان‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: سه قبضه تفنگ اهدایی دولول ساچمه زنی توسط فدراسیون تیراندازی با هدف کمک به رشد و توسعه رشته تیراندازی با اهداف پروازی در استان‌ها تحویل هیات قم شده و مطمئنم این اقدام شایسته فدراسیون زمینه‌ساز تحول در استان‌ها خواهد شد و از این بابت قدردان فدراسیون هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه از امضاء تفاهم‌نامه همکاری هیأت تیراندازی استان قم با دانشگاه آزاد واحد علوم پزشکی خبر داد و افزود: به همین منظور جلسه‌ای با دکتر ابوالفضل مظفری رئیس دانشگاه آزاد واحد علوم پزشکی قم داشتیم و این تفاهم‌نامه‌ در راستای گسترش رشته تیراندازی بین دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه منعقد شد و به امضای طرفین رسید.

رئیس هیات تیراندازی استان قم اضافه کرد: همچنین در این جلسه مقرر شد که طرفین طبق تفاهم‌نامه در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی و ورزشی همکاری متقابل داشته باشند، ضمنا در این جلسه سیدرضا حسینی مسئول فرهنگی، دانشجویی و ورزشی دانشگاه و علی‌اصغر کلهر دبیر هیأت تیراندازی نیز حضور داشتند.

وی در ادامه به گردهمایی مسئولین ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان قم با کادر اجرایی هیات‌های ورزشی این استان اشاره و عنوان کرد: در بخشی از این مراسم با حضور رسول منعم مدیر کل، روح‌الله رمضانی توسعه ورزش قهرمانی و سیده‌لیلا عنبری معاون ورزش بانوان از حسین مهره‌ساز رئیس سابق هیات قم به واسطه تلاش‌های چندین ساله برای توسعه رشته ورزشی تیراندازی قدردانی شد.

متقیان‌نژاد در پایان به موفقیت تیم بانوان قم در مسابقات فصل ۱۳۹۹ لیگ برتر تیراندازی زنان ایران اشاره و عنوان کرد: تیم بانوان هیات تیراندازی قم در لیگ برتر تفنگ بادی زنان ایران به مقام سوم دست یافت و نخستین‌بار قم را در این لیگ صاحب چنین مقامی کرد.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم تيراندازي تفنگ قبضه سلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۳۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، فینال مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه آقایان جمعه، ۷ اردیبهشت در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و در پایان نفرات برتر در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان معرفی شدند.   نتایج نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان به شرح زیر است: ۱- امیر جوهری‌خو از تهران ۲- حسین ظفرجعفرزاده از خراسان رضوی ۳- سیداحمد میرجهانبخش موسوی از البرز   مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب رئیس بانوان، علی کلاتی سرمربی تپانچه جوانان و نوجوانان، علی گداری سرپرست برگزاری مسابقات، یاسر خلیل‌نژاد سرپرست کمیته آموزش، محمد مهدیان انفورماتیک، علی گل‌محمدی مسئول کمیته سلاح و مهمات، علی کاظمی، مسعود کلهری، محمود افضلی، حمید هدایتی، امین حق‌نیا و سیده شیما محمدی اعضای تیم داوری در سالن فینال سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود