Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین کهگیلویه و بویراحمد؛سید فرزاد نجات نیا در دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان در حاشیه این دیدار به آقای مهندس فتاح گفت مردم لنده شایسته خدمت بیشتری هستند و نگرانی های جدی برای کندی اقدامات و بروکراسی‌های دست و پاگیر تضامین "بنیاد علوی" دارند، و لذا یک بررسی جدی‌تری نیاز هست.

از طرفی بخشی از جوونای استان و منطقه برای رهایی از بیکاری خطر جاده های بنادر (شوتی) به مرکز و تهران را بجان خریده اند و لذا در صورت امکان خدمآت به حواشی پایلوت را در دستور کار قرار دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهندس فتاح گفت: برنامه های خوبی برای اشتغال و سرعت بخشی در لنده و دیشموک داریم، و اولویت همین دو منطقه هست، و به این مناطق سفر خواهم داشت.

نجات نیا افزود؛اهداف متعالی، جذاب و جامع طبق اساسنامه پیشنهادی موسسه هنر متعالی تمدن ساز، محصول تفکر جمعی و تلاش ممدوح اعضا برای پر کردن خلاء های موجود و ایجاد فرصتهای مغفول مانده در حوزه هنر متعالی تمدن ساز هست.

در مقام نظر شخصیتهای همچون حافظ، سعدی و خواجوی کرمانی بعنوان مشاهیر و مفاخر ایران زمین با قابلیت فوق العاده - از منظری آینه تمام نمایی از هویت تمدن ایران اسلامی - در رقابت جهانی و رویارویی با برند سازی چهره های افسانه ای و فیک هالیوود و بالیوود قابل قیاس نیستند.

سید فرزاد نجات نیا اظهار داشت ؛ در چند روز اخیر برگزاری جلسات آنلاین (وبینار) با صاحب نظران از اساتید حوزه هنر و سینما از جمله دکتر نقاش زاده و جلسات حضوری خصوصا با مهندس پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان نشان از عزم جدی همه اعضاء خصوصا مدیرعامل محترم حاج آقای دکتر موسوی انور برای اتفاقات خوب دارد!

جلسه در دبیرخانه‌ دانشگاههای مجازی جهان اسلام ‌(‌cinuv)‌ ‌و تبادل نظر پیرامون چیستی، چرایی و چگونگی تحقق اهداف با دبیرکل ‌cinuv‌ ‌به تفاهم نامه ای جهت فراهم نمودن زیرساخت آموزشی بویژه همکاری با دانشگاه های جهان اسلام بصورت مجازی در اولویت قرار گرفت.

46

کد خبر 1504668

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد نجات نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۳۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در این دیدار فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان گفت: عشایر مرزبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور افزود: عشایر ما در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی حضوری حماسی و اثرگذار داشته و دارند.

وی ادامه داد: مردم و عشایر غیور کشورمان ضمن حمایت از عملیات بزرگ وعده صادق از  سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای انجام این عملیات غرورآفرین تقدیر کردند.

در این مراسم  عشایر غیور با ندای الله اکبر،‌ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، سپاه انقلابی تشکرتشکر، مرگ براسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ برانگلیس انزجار خود را از دشمنان اسلام و قرآن اعلام داشته ومیثاق خود را با ولایت و انقلاب و شهدا اعلام داشته اند.


همچنین در این  دیدار  بااهدای لباس فاخر بختیاری و قالیچه دستباف آرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و لوح از سردار شاهوار پور تقدیر به عمل آمد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور: سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی رسوایی دیگری برای مدعیان آزادی بیان و تمدن غرب است/ سرکوب حامیان فلسطین چهره بی‌روتوش غرب را نمایان کرد/ گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • ارائه ۱۱ مقاله در همایش علمی «اسوه حسنه» در مرکز گلستان
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • چرایی ایجاد دفتر «فراجا» در بنیاد ملی نخبگان/۲ بال علم و فناوری «وعده صادق»
  • چرایی ایجاد دفتر «فراجا» در بنیاد ملی نخبگان/۲ بال علم و فتاوری «وعده صادق»
  • مردی که «کمجان» را زنده کرد/ دیدار با سیروس زارع که زندگی‌اش را وقف نجات یکی از تالاب‌های کشورمان کرده است
  • نیم نگاهی به زندگی شهید محمد سهرابی‌ثانی
  • جمیله علم‌الهدی: از رسانه‌های غربی می‌خواهم که به ایران بیایند و وضعیت را ببینند
  • دیدار رئیس جمهور با شهروندان مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران