Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@09:01:30 GMT

سال گذشته سه میلیارد ریال صرف توسعه ورزش مهریز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۳۵۸۸

سال گذشته سه میلیارد ریال صرف توسعه ورزش مهریز شد

علیرضا محمدی خرم‌ دشتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کمک به فعالیت هیات‌های ورزشی، امور فرهنگی و خرید برخی تجهیزات مورد نیاز برای فضاهای ورزشی مهمترین اقدامات است.

وی ادامه داد: سال گذشته علاوه بر فعالیت های عمرانی و تجهیز مکان‌های ورزشی با همکاری برخی نهادها و تشکل‌ها و همراهی هیات‌ها و مسوولان با وجود شیوع کرونا با رعایت نکات بهداشتی امور فرهنگی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول به اهمیت گسترش ورزش در مناطق محروم و روستاها اشاره کرد و یادآور شد: در این مدت  پنح خانه ورزش جدید راه اندازی شد و هم‌اکنون در مجموع ۱۵ خانه با امکانات مورد نیاز در خدمت مردم و جوانان منطقه قرار دارد.

محمدی خرم دشتی به اهمیت رسیدگی به مشکلات جوانان منطقه اشاره کرد و گفت: پارسال بر حسب ضرورت با رعایت نکات بهداشتی جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور اعضا و بررسی مطالبات جامعه هدف برگزار شد.

وی به اهمیت مشارکت خیران در کنار جذب بودجه‌های استانی و ملی از سوی دولت خبر داد و بیان کرد: این اداره برای تکمیل و تجهیز فضاهای ورزشی در شهر و روستاها آماده همکاری با افراد علاقه‌مند و خیران نیکوکار است .

هم‌اکنون ۲ هزار و ۵۰۰  ورزشکار مهریز زیرپوشش بیمه ورزشی هستند که از این تعداد حدود یک‌هزار نفر آنها را بانوان تشکیل می‌دهد که در ۳۰ هیات فعالیت دارند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار سازمان‌یافته دارد.

برچسب‌ها مهریز طرح های عمرانی یزد وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز طرح های عمرانی یزد مهریز طرح های عمرانی یزد وزارت ورزش و جوانان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۳۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام جام هواداری تمدید شد

اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: مهلت ثبت نام شرکت در مسابقات فوتبال گل کوچک محلات با عنوان جام هواداری تا پایان اردیبهشت تمدید شد.

او افزود:رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها نسبت به تشکیل جلسه و برنامه ریزی و هدایت متقاضیان تلاش جدی بعمل آورند تا در مدت زمان باقیمانده ضمن اطلاع رسانی مناسب، حضور حداکثری در این رویداد ملی از استان مازندران داشته باشیم.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل گفت: علاقمندان جهت ثبت نان به سامانه رویداد‌های ورزشی فدراسیون ورزش همگانی مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند