Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@06:44:31 GMT

وزش باد و بارش پراکنده در اغلب شهرهای کشور

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۳۷۷۵

وزش باد و بارش پراکنده در اغلب شهرهای کشور

براساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز بارش در نوار غربی کشور به تدریج کاهش می‌یابد و در استان‌های خراسان رضوی، یزد، کرمان، شمال سیستان و بلوچستان رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ براساس پیش بینی سازمان هواشناسی، امروز بارش در نوار  غربی کشور به تدریج کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا در اغلب نقاط استان‌های واقع در نیمه شرقی کشور خصوصا در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب ابرناکی، بارش پراکنده و رعد و برق پیش بینی شده است.

طی امروز در استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان، یزد، کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، فارس، بوشهر، ارتفاعات شمال هرمزگان، جنوب چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و شرق اصفهان به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر‌های همرفتی همراه با رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و احتمال پدیده تگرگ در مناطق مستعد پیش‌بینی می‌شود.

امروز همچنین در غرب و جنوب ارتفاعات البرز نیز بارش پراکنده رخ خواهد داد و در شمال غرب، غرب، جنوب‌غرب، دامنه‌های جنوبی البرز سرعت باد افزایش خواهد یافت و در پاره‌ای از مناطق وزش باد شدید موقت دور از انتظار نیست.

شدت بارش امروز در شمال شرق سمنان، شرق خراسان جنوبی، جنوب یزد، بخش‌های مرکزی و شمالی کرمان و فارس، جنوب اصفهان، شرق کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.   روز پنجشنبه در بیشتر مناطق استان‌های واقع در نیمه شرقی کشور ابرناکی و رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهیم داشت. شدت بارش‌ها در این روز در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و ارتفاعات کرمان رخ خواهد داد.    روز جمعه بارش پراکنده در سواحل خزر خواهیم داشت، همچنین در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی و شرق سمنان رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود. از روز پنجشنبه تا شنبه خلیج فارس، تنگه هرمز و روز‌های جمعه و شنبه دریای عمان مواج است.   آسمان تهران امروز کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.   انتهای پیام  

منبع: دانا

کلیدواژه: استان های خراسان پیش بینی می شود بارش پراکنده وزش باد شدید خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۳۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری از پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری برای امشب خبر داد.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: بارش‌ها تا اواخر امشب به صورت ضعیف، رگبارهای پراکنده و نقطه‌ای در غالب مناطق استان به ویژه نواحی شرق ادامه دارند.

وی افزود: برای فردا، رشد ابر و رگبارهایی و ضعیف در بخش‌هایی از استان به خصوص نوار شرقی و کوهرنگ پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: برای روز جمعه آسمان استان صاف تا کمی ابری خواهد بود، روزهای شنبه تا دوشنبه آینده عبور متناوب امواج، رشد ابر و بارش‌های رگباری در برخی مناطق استان انتظار می‌رود و طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده تقویت و فراگیری این بارش‌ها پیش‌بینی می‌شود.

نوروزی با اشاره به نوسانات دمایی هوا، ادامه داد: از روز جمعه تا سه‌شنبه هفته آینده افزایش محسوس دما در ساعات ظهر پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 747563

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در ارتفاعات خوزستان
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • هشدار به تهرانی‌ها؛ بارش‌ها در پایتخت شدید می‌شود
  • وقوع بارش‌های سیل‌آسا در بسیاری از نقاط کشور/ بارش‌ها در تهران تشدید می‌شود
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • هواشناسی ۴۰۳/۰۲/۰۵؛ تداوم بارش درمرکز، شرق و جنوب کشور
  • تداوم بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور/ هوای ابری تهران
  • کدام استان‌های کشور امروز بارانی است؟