Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بخشی از یک بیانیه مطرح کرد که ایران از موضوعات گفت‌وگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزیر امور خارجه آمریکا بوده است.

به گزارش ایسنا، در بخشی از بیانیه‌ای که پایگاه اینترنتی سرویس سیاست خارجی اتحادیه اروپا پس از دیدار و گفت‌وگوی جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا در بروکسل منتشر کرد، آمده است: جوزپ بورل و آنتونی بلینکن روز سه شنبه گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دوی آن ها به وضعیت ایران و وضع فعلی مذاکرات بازگردانی برجام به اجرایی شدن کامل اشاره کردند. 
همچنین در این بیانیه آمده است: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزیر امور خارجه آمریکا موافقت کردند که هر دو در زمینه این مسائل و دیگر مسائل در اولویت سیاست خارجی و امنیتی و چالش‌ها همکاری کنند. 
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جوزپ بورل اتحاديه اروپا آنتونی بلینکن آمريكا سیاست خارجی اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۳۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه آمریکا وارد اردن شد

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا امروز وارد «امان» پایتخت اردن شد تا در خصوص توافق آتش‌بس و راههای رسیدن کمک‌ها به غزه با مقامات این کشور گفت‌وگو کند.

به گزارش مشرق، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خاجره آمریکا ظهر امروز (۱۱ اردیبهشت) در هفتمین سفر منطقه‌ای پس از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ و پس از پایان سفر یک روزه خود به عربستان سعودی وارد اردن شد.

او قرار است با مقامات اردنی از جمله «عبدالله دوم» پادشاه اردن و «ایمن الصفدی» وزیر خارجه این کشور دیدار کند. بلینکن همچنین با «زیگرید کاخ» هماهنک کننده سازمان ملل برای ارسال کمک‌ها به غزه و بازسازی این منطقه دیدار خواهد کرد.

وزیر خارجه آمریکا قرار است پس از این دیدارها به فلسطین اشغالی سفر کند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه آمریکا وارد اردن شد
  • بورل: تنها راه‌حل مناقشه اسرائیل و فلسطین تقسیم زمین است
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: چند کشور اروپایی به زودی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • چند کشور اروپایی تا ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: چند کشور اروپایی تا ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • بورل: چند کشور اروپایی تا ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • بورل : چند کشور اروپایی تا ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود
  • بورل: نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است