Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس اردبیل، سامانه «فارس من» سامانه‌‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرگزاری فارس، موضوع «مسدود شدن‌های مکرر جاده خلخال پونل در زمستان»
 را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت‌وگو با مسؤولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیگیری؛ فرماندار خلخال اظهار کرد: بیشترین حوزه راه خلخال به پونل در حوزه استان گیلان قرار دارد.

فریدون بابایی با اشاره به مسیر ۸۵ کیلومتری  خلخال ـ پونل بیان کرد: تنها ۲۰کیلومتر از این مسیر در حوزه استحفاظی شهرستان خلخال بوده و مابقی در حوزه شهرستان رضوانشهر استان گیلان است.

 وی بیان کرد: این جاده همه ساله با اولین بارش برف در فصل پاییز از سمت شهرستان رضوانشهر مسدود و ما نیز به لحاظ حفظ جان مسافران در این مسیر با استان گیلان همکاری داریم.

فرماندار خلخال گفت: اداره راهداری شهرستان خلخال توانایی دارد که حتی در فصل پاییز و زمستان این مسیر را برفروبی و مدیریت نماید.

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به دلیل مسدود بودن این مسیر به صورت مستمر در سال‌های گذشته در فصل پاییز و زمستان تردد از مسیر خلخال  ـ پونل به استان گیلان و مرکز کشور امکان‌پذیر نبوده و مشکلاتی برای مردم شهرستان خلخال به وجود می‌آید.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار خلخال مسیر خلخال به پونل مسدودی خبرگزاری فارس استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۴۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد شهید ناصر پیروی در رشت

سید مازیار رضوی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان در مراسم نوزدهمین سالگرد شهادت مهندس ناصر پیروی و یادواره شهدای انفال با بیان اینکه حراست از جنگل خط قرمز این شهید والامقام بود، گفت: شیوه مبارزاتی و برخورد شهید پیروی با قاچاقچیان و سوداگران چوب یک الگوی تمام عیار است.

او شهید پیروی را بسیار مقرراتی، مسئولیت پذیر، جدی و پرتلاش در کار دانست و افزود: شهید ناصر پیروی با فریاد عدالت خواهی، تن قاچاقچیان چوب در گیلان را به لرزه در آورده بود.

شهید راه انفال، صیانت و حافظ منابع طبیعی، شهید ناصر پیروی، متولد سال ۱۳۳۸ در روستای چشناسر منطقه دیلمان شهرستان سیاهکل بود، سال ۱۳۵۹ وارد وزارت جهاد سازندگی شد و پس از طی مدارج تحصیلی دانشگاهی در مقطع کاردانی و پس از آن اخذ مدرک کارشناسی تا سال ۱۳۷۱ در سازمان جهاد سازندگی استان گیلان خدمت کرد و در ابتدای سال ۱۳۷۲ به اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان منتقل شد.

او در سال ۱۳۷۹ به عنوان رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ماسال منصوب و با مدیریت جهادی، ضمن ایجاد وفاق و همدلی بین همکاران و همچنین استفاده مناسب از مشارکت خوب مردم این شهرستان، فعالیت‌های شایان توجهی در خصوص پاسداشت از انفال الهی به انجام رساند و عملکرد درخور تقدیری ارائه داد.

مهندس پیروی در سال ۱۳۸۴ پس از سال‌ها مبارزه قاطع با قاچاقچیان چوب و غارتگران جنگل و جلوگیری از تجاوز آنان به انفال الهی، نهایتا به دلیل امتناع از برآوردن خواسته‌های گروهی سودجو، به طرز مظلومانه‌ای به شهادت رسید و به عنوان شهید مبارزه با مفاسد اقتصادی مشهور شد.

بیشتر بخوانید: هجدهمین سالروز شهادت مهندس ناصر پیروی + تصاویر

این شهید گیلانی مدافع انفال در تاریخ ۷ اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۴ در مسیر عزیمت به محل کار ربوده شد. پس از چند روز  جست‌وجو، پیکر بی جان او در منطقه جنگلی هفت دغنان شهرستان صومعه سرا پیدا شد و در نهایت در زادگاهش به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد شهید ناصر پیروی در رشت
  • زایمان سزارین در گیلان همچنان پیشتاز است
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • لکه های پرخطر و حادثه خیز، شناسایی شود
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان استان آذربایجان شرقی به اهر
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟
  • کودک لاهیجانی «شهر یار» حوزه آموزش پسماند شد
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم