Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای تمام پایه‌های تحصیلی و رشته‌ها از ۲۲ فروردین ماه آغاز  و ثبت نام پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم از ۶ تیرماه خواهد بود. بر این اساس برای گروه میان پایه (پایه‌های تحصیلی دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم) تا ۲۲ خرداد ماه فرصت ثبت سفارش به صورت اینترنتی و تنها از طریق سایت irtextbook.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ir  یا  irtextbook.com وجود دارد و برای پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم نیز تا ۱۶شهریور ماه این امکان دیده شده است.
همچنین از ۱۲ تیرماه امکان ویرایش و اصلاح اطلاعات فراهم است. در این زمان، خانواده‌هایی که فرزندشان از مدرسه‌ای به مدرسه دیگر منتقل شده و یا تغییر رشته داشته باشند، می توانند اطلاعات را ویرایش کنند.
 قیمت خرید کتاب‌های درسی با میانگین ۲۵ درصد افزایش نسبت به سال قبل در پایه‌های مختلف این کتاب‌ها در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت. در ادامه قیمت کتب درسی تمام پایه های تحصیلی قابل مشاهده است:  
بر اساس فهرست اعلامی، قیمت کتاب های درسی دوره اول ابتدایی،۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان، دوره دوم ابتدایی ۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان، سوم ابتدایی ۳۷ هزار تومان، چهارم ابتدایی ۳۷ هزار تومان، پنجم ابتدایی ۳۷ هزار تومان و ششم ابتدایی ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.
قیمت کتاب های درسی پایه هفتم دوره اول متوسطه (پسران) ۷۱ هزار و ۵۰۰ تومان، پایه هفتم دوره اول متوسطه (دختران)۷۳ هزار تومان، پایه هشتم دوره اول متوسطه (پسران) ۶۱ هزار تومان، پایه هشتم دوره اول متوسطه (دختران) ۵۹ هزار و ۹۰۰ تومان، پایه نهم دوره اول متوسطه ۶۴ هزار و ۵۰۰ تومان است.
همچنین بهای کتاب های درسی دانش آموزان پایه دهم رشته علوم انسانی ۷۵ هزار و ۸۰۰ تومان، رشته علوم تجربی ۷۹ هزار و ۸۰۰ تومان، رشته ریاضی فیزیک ۸۰ هزار و ۳۰۰ تومان و رشته علوم و معارف اسلامی برای پسران  ۸۴ هزار و ۵۰۰ تومان و برای دختران ۸۴ هزار و ۷۰۰ تومان است.
کتاب های درسی دانش آموزان پایه یازدهم رشته علوم انسانی ۷۷ هزار و ۲۰۰ تومان، رشته علوم تجربی ۸۴ هزار و ۲۰۰ تومان، رشته ریاضی فیزیک ۸۸ هزار و ۷۰۰ تومان و رشته معارف و علوم انسانی ۹۸ هزار و ۴۰۰ تومان است.
کتاب های درسی دانش آموزان پایه دوازدهم در رشته علوم انسانی ۷۰ هزار و ۵۰۰ تومان، در رشته علوم تجربی ۶۴ هزار و ۵۰۰ تومان، در رشته ریاضی فیزیک ۶۹ هزار تومان و در رشته علوم و معارف اسلامی ۹۷ هزار و ۶۰۰ تومان است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ثبت سفارش خرید کتاب قیمت کتاب هزار و ۵۰۰ تومان دوره اول متوسطه کتاب های درسی علوم انسانی دانش آموزان هزار تومان رشته علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۴۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی

وزیر بهداشت از رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی خبر داد و سهم شرکت کنندگان خانم و آقا در این آزمون را به ترتیب ۵۲ و ۴۸ درصد عنوان کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از وبدا، بهرام عین اللهی روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حاشیه برگزاری پنجاه و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی، با اشاره به رقابت بیش از ۱۲ هزار پزشک در این آزمون تخصصی، تصریح کرد: تعداد داوطلبان ثبت نام کننده در این آزمون ۱۲ هزار و ۳۵۸ نفر است که از این تعداد ۶۴۲۴ نفر خانم یعنی ۵۲ درصد شرکت کنندگان و ۵۹۳۴ نفر آقا یعنی ۴۸ درصد شرکت کنندگان را تشکیل می دهند. 

وی با بیان اینکه پنجاه و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در ۲۹ حوزه امتحانی در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور به طور همزمان برگزار می شود، افزود: داوطلبان شرکت کننده می توانند در ۲۷ رشته تخصصی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور نسبت به انتخاب رشته محل اقدام کنند.

عین اللهی با اشاره به اجرای مصوبات برنامه هفتم توسعه در زمینه افزایش ظرفیت پذیرش دستیاری، بیان کرد: در دولت مردمی این ظرفیت افرایش یافت، به طوریکه در سال گذشته ظرفیت پذیرش از ۳۲۰۰ نفر به بیش از ۵ هزار نفر افزایش پیدا کرد، امسال نیز ۱۲ درصد افرایش خواهیم داشت.

وزیر بهداشت خاطر نشان کرد: طراحی آزمون دستیار تخصصی پزشکی بسیار علمی و فشرده از چندماه قبل توسط اساتید برجسته انجام شده و اقدامات امنیتی لازم نیز صورت گرفته است. در این راستا دفترچه آزمون در سه گروه طراحی می شود و تا زمان برگزاری آزمون محرمانه باقی می ماند. این آزمون نیز در کمال صحت و سلامت و به دور از حاشیه برگزار شد.

عین اللهی درمورد رشته هایی تخصصی که نیاز به پذیرش دستیار دارد، گفت: در سال گذشته سه رشته اطفال، طب اورژانس و بیهوشی نیاز به تکمیل داشت که در شورای آموزش پزشکی و تخصصی تصمیم گرفته شد که این رشته ها به صورت مستقیم از دوران کارورزی پذیرش شوند که به تمام دانشگاه ها اعلام کردیم و تکمیل این رشته ها صورت گرفت. 

وی در ادامه با اشاره به افزایش تعرفه ها از سوی دولت، گفت: این موضوع مشوق خوبی برای ورود دستیاران است.

وزیر بهداشت با اشاره به افرایش حقوق دستیاران در دولت مردمی، خاطرنشان کرد: در سال جاری حقوق دستیاران مجرد ۱۲ میلیون تومان و دستیاران متاهل ۱۵ میلیون تومان درنظر گرفته شد و از طرف دیگر مراکز درمانی نیز از درآمدهای اختصاصی خود کارانه ای را به دستیاران پرداخت می کنند که این موضوع باعث شده که امسال استقبال بیشتری برای ورود به دوره دستیاری را شاهد باشیم.

امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از محل برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بازدید کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری پزشکی/افزایش ۱۲درصدی ظرفیت برای امسال
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • تأثیر باور‌های فراشناختی بر میزان سازگاری فردی و اجتماعی
  • تاثیر باور‌های فراشناختی بر میزان سازگاری فردی و اجتماعی
  • امتحانات نوبت دوم پایه نهم از ۳۰ اردیبهشت ماه آغاز می شود
  • محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد
  • حذف ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری
  • ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود
  • صعود دانشگاه جهرم به رتبه ۲۳ فهرست نیچر ایندکس در بین دانشگاه‌های کشور
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه