Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@23:34:42 GMT

پرسپولیس در بین مدعیان قهرمانی آسیا از دید سایت فیفا

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۴۷۰۱

پرسپولیس در بین مدعیان قهرمانی آسیا از دید سایت فیفا

سایت فیفا مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را معرفی کرد که نام یک تیم ایرانی نیز در آن دیده می شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از فیفا، مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۱ از امروز چهارشنبه شروع می شود و ایران با داشتن چهار نماینده، پرسپولیس، استقلال، فولاد و تراکتور بیشترین نماینده را در بین تیم های غرب آسیا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت فیفا در ارزیابی خود از رقابت های این فصل  و معرفی تیم های مدعی نوشت: اولسان هیوندای با توجه به افزایش تعداد تیم ها یکی از مدعیان قهرمانی است و همچنین الهلال عربستان، السد قطر، گوانگژو چین و گامبا اوزاکا ژاپن تیم هایی هستند که می توانند به عنوان قهرمانی برسند.

اما اولسان که قصد دارد برای سومین بار در تاریخ خود پس از سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۲۰ به فینال برسد در مرحله گروهی کار آسانی در پیش دارد و می تواند به راحتی به مرحله حذفی برسد.

پرسپولیس نایب قهرمان سال ۲۰۲۰ نباید کار سختی در مرحله گروهی این دوره از رقابت ها داشته باشد و می تواند به راحتی به مرحله حذفی برسد.

الهلال نیز تیم قدرتمندی است که فصل قبل به دلیل کرونا از این رقابت ها کنار گذاشته شد ولی توانایی بالایی برای رسیدن به فینال دارد. السد با هدایت ژاوی تیم خوب و یکدستی دارد که می تواند برای هر حریفی دشوار باشد.

فابیو کاناوارو ایتالیایی دیگر قهرمان جام جهانی امیدوار است بتواند راه مربی سابق خود مارچلو لیپی را برود و گوانگژو را برای سومین بار در تاریخ خود به عنوان قهرمانی آسیا برساند. با این حال ، در سال گذشته ، باشگاه چینی نتوانست از مرحله گروهی فراتر رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فصل 2021 لیگ قهرمانان آسیا مرحله گروهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۴۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز شد و به مدت چهار روز (۱۶ اردیبهشت) در روی‌اِت کشور تایلند ادامه دارد.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی) با شکست دو بر صفر هنگ کنگ دو (وونگ هویی یو – لی هویفونگ) به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

ساحلی‌بازان با امتیازات ۲۱ بر ۹ و ۲۱ بر ۱۹ به پیروزی رسیدند تا در دیدار بعد به مصاف نیوزلند دو (پاچئو داوی – وستی توماس) روند. تیم ملی ایران در صورت شکست نیوزلند به جمع چهار تیم برتر راه خواهد یافت.

حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی در مرحله مقدماتی در گروه C قرار داشتند و ویتنام یک(انگوین هووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو(بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست دادند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شدند.

نادر انصاری ناظر داوری مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا است و عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به عنوان داور همراه، ملی‌پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

کد خبر 6096171

دیگر خبرها

  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چبن
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین 
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد