Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@10:17:18 GMT

جشن رمضان و شهر زیبا از امشب روی آنتن می‌روند

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۴۸۴۵

جشن رمضان و شهر زیبا از امشب روی آنتن می‌روند

مدیر گروه اجتماعی شبکه پنج سیما از پخش برنامه "جشن رمضان" با اجرای زینب پور ابراهیم به مدت ۷۰ دقیقه خبر داد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مهدی کریمی مدیر گروه اجتماعی شبکه پنج سیما از پخش برنامه "جشن رمضان" با حال و هوای جدید و تغییراتی از چهارشنبه شب ساعت 21:30 به مدت 30 شب خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او به خبرنگار تسنیم  گفت: با وجود اینکه دوست داشتیم "جشن رمضان" را مثل سنوات قبل از شیوع کرونا، با تماشاگر روی آنتن ببریم و آن حال و هوا برای مخاطب زنده شود اما شرایط جدید کرونایی اجازه نداد و همچنان بدون تماشاگر روی آنتن خواهیم رفت. 

کریمی خاطرنشان کرد: اکرام و اطعام دو شعار محوری "جشن رمضان" امسال خواهد بود. هم میهمان مردمی داریم و هم میهمان‌هایی در بحث اکرام و اطعام داشتند در میان بزرگان، اصناف و اقشار مختلف فرهنگی، هنری و سیاسی و... این میهمان‌ها به برنامه خواهند آمد.

برنامه "جشن رمضان" امسال 24 ساله می‌شود و جزو قدیمی‌ترین و پربیننده‌ترین برنامه رمضانی شبکه پنج و حتی تلویزیون به حساب می‌آید.  محفلی برای یادآوری نشاط رمضانی، اثربخشی اجتماعی کارهای کوچک هر کدام از ما و تأکید بر اهمیت همدلی و همراهی برای ایجاد حال خوب در روزهای سخت است.

این "جشن رمضان" را کاوه امیری و آرمین قاسم‌زاده تهیه‌ و کارگردانی می‌کنند. 

مدیر گروه اجتماعی شبکه پنج همچنین از ویژه برنامه افطار "شهر زیبا" گفت که از امشب حوالی ساعت 19:45 به مدت 70 دقیقه روی آنتن خواهد بود. این برنامه را مصطفی امامی اجرا می‌کند و شعار محوری‌اش زندگی جریان دارد، است. هر دو برنامه "جشن رمضان" و "شهر زیبا" به دنبال ایجاد حس و حال خوب برای مردم‌اند. 

حجت‌الاسلام سرلک کارشناس ثابت برنامه "شهر زیبا" خواهد بود.

طراحی تلویزیون برای انتخابات/ پخش 900 ساعت برنامه و امتداد آن در فضای مجازی و تلوبیوننگاهی به سریال‌های ماه رمضانی و جای خالی کمدی!/ آیا تلویزیون به دوران طلایی‌اش برمی‌گردد؟تهیه‌کننده "نون‌خ" از واقعیت‌های پشت‌پرده نمایش‌خانگی و فشارِ نجومی‌بگیرها به تلویزیون گفت/ فرجی: به باند تهیه‌کنندگی در تلویزیون اعتقادی ندارم+ فیلمبرنامه‌های سحر، افطار و سریال‌های رمضانی تلویزیون مشخص شدند/ مناجات‌خوانی مداحان سرشناس

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجریان تلویزیون شبکه پنج سیما رسانه ملی تلویزیون مجریان تلویزیون شبکه پنج سیما رسانه ملی تلویزیون جشن رمضان شبکه پنج روی آنتن شهر زیبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۴۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بهروز افخمی کارگردان پرحاشیه ایران به آنتن تلویزیون

آفتاب‌‌نیوز :

سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود؛ با وقفه‌ای کوتاه از فردا شب جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.

در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۱‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • بازگشت بهروز افخمی کارگردان پرحاشیه ایران به آنتن تلویزیون
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت