Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ شرق با اشاره به اهمیت رعایت قوانین و محدودیت های معین شده در شرایط قرمز کرونایی گفت: تمهیدات ویژه ترافیکی در البرز به مناسبت ماه رمضان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سرهنگ غلامعلی شرق» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر اتخاذ تمهدیدات لازم به منظور برپایی هرچه بهتر ماه مبارک رمضان گفت: پیشگیری از ایجاد ترافیک و تسهیل در عبور و مرور از اهداف برنامه های پلیس راهنمایی و رانندگی در البرز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز افزود: تمهیدات ترافیکی به مناسبت ماه رمضان با هدف آسایش و آرامش مردم در البرز اتخاذ شده است. 

 

وی با اشاره به اهمیت توجه مردم به رعایت حقوق شهروندی بیان کرد: بیشترین مکان هایی که ایجاد ترافیک را رقم می زند مقابل واحدهای صنفی همچون قنادی ها، مراکز فروش غذاهای افطاری و مستقر است. 

 

وی ادامه داد: از عموم مردم درخواست می شود زمان خرید خود را تنظیم کنند تا همزمان با ساعت افطار شاهد سنگینی تردد واسئل نقلیه نباشیم. 

 

رئیس پلیس راهتمایی و رانندگی استان البرز خاطرنشان کرد: طرح ممنوعیتتردد از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد در مناطق مختلف استان اجرا و متخلفان دستگیر می شوند.

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز برنامه های ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۵۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 6089154

دیگر خبرها

  • تمهیدات ویژه برای استفاده از پنل‌های خورشیدی در خلیل آباد
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۹ اردیبهشت
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۸ اردیبهشت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت
  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد