Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نصرتی از فولاد خوزستان تمجید کرد

محمد نصرتی مدافع سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس به تشریح وضعیت نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

به گزارش طرفداری، محمد نصرتی درباره ارزیابی اش از بازی‌های نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا به باشگاه خبرنگاران جوان گفت:

قدرت تیم ‌های ایرانی با پیروزی پرگل  فولاد برابر العین به رخ همه تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع ثابت شد که ایرانی‌ها چه قدرتی دارند. این موضوع از این جهت خوب است که ترس و دلهره به دل رقیبان می‌اندازد و از طرف دیگر نمایندگان کشورمان را مصمم می‌کند تا با انگیزه مضاعف به مصاف حریفان بروند.  

نصرتی ادامه داد:

نمی ‌توانیم بگوییم که کدام تیم به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کند. البته پرسپولیس روی کاغذ و استقلال هم تا حدی با توجه به سوابق خود شانس صعود دارند.  

نصرتی درباره شرایط تیم تراکتور در آستانه لیگ قهرمانان آسیا و بازی اول این تیم برابر تیم پاختاکور ازبکستان گفت:

تراکتور با پاختاکور بازی دارد.  این تیم ازبکی در صورتی که همانند دوره قبل خود باشد قدرتمند است. پاختاکور توانست استقلال را در دوره قبل شکست بدهد و  پرسپولیس هم جلوی این تیم ازبکی شانس آورد، چون پاختاکور همان اوایل بازی ۱۰ نفره شد و سرخپوشان به خوبی از شرایط به وجود آمده استفاده کردند و به فینال رسیدند. تیم الشارجه امارات هم هزینه کرده است.

نصرتی گفت:

تا زمانی که بازی تیم‌ ها را در آسیا نبینیم نمی ‌توانیم درباره شرایط آنها صحبت کنیم. بازی ‌های نیروی هوایی عراق را ندیدم، اما عراقی ‌ها شبیه ایرانی ‌ها هستند و این موضوع باعث می ‌شود کار تراکتوری‌ ها سخت شود. امیدوارم تراکتور مانند فولاد بازی اول خود را با اقتدار به پایان برساند. آرزوی موفقیت برای هر ۴ نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا دارم.

اخبار داغ 

دید زدن حمام زنانه توسط 2 برادر تهرانی + عکس داریوش مصطفوی در طرفداری: شکایت ما از AFC به CAS مثل شکایت پسر از پدر است، نمی شود! تدبیر عجیب هندی ها؛ پرسپولیسی ها ساعت 8 صبح تمرین کنند مخالفت اولیه عربستان با سفر استقلالی ها به مکه پاسخ پسر سولسشر به مورینیو: او می خواست حواس رسانه ها را از باختش پرت کند! الگری قبل اخراج از یوونتوس: از شر رونالدو خلاص شوید چون او مانع پیشرفت تیم است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان محمد نصرتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۵۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌ جوانان این مرز و بوم است

رئیس‌جمهور در پیامی پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا نوشت: پیروزی مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‌دوست شد.

وی در این پیام تصریح کرد: با مسرت، این درخشش را که نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می‌نمایم و امیدوارم این پیروزی که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه‌های ورزشی نیز تداوم یابد.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایه سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسالت دارم.

منبع: ایرنا

کد خبر 748869

دیگر خبرها

  • این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌ جوانان این مرز و بوم است
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • نصرتی: می‌توانیم به آسیا برسیم