Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@21:21:17 GMT

انبار احتکار میلیاردی لوازم خانگی در یزد شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۵۶۳۴

انبار احتکار میلیاردی لوازم خانگی در یزد شناسایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عباسعلی بهدانی فرد، صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فرد یا افرادی در زمینه احتکار کالا، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و شناسایی و با کسب مجوز از مراجع قضائی در بازرسی از انبار مورد نظر ۱۰۰ عدد کولر آبی، ۲۱ دستگاه ماشین لباسشویی، آبگرم کن و ۵۳ اجاق گاز کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالاهای کشف شده بر اساس اعلام کارشناسان ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، عنوان کرد: در این رابطه یک نفر شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شد.

بهدانی فرد تاکید کرد: در شرایط کنونی ارتکاب این گونه اقدامات حرکت در مسیر اهداف دشمن بوده و پلیس بر خود وظیفه می داند با اخلالگران اقتصادی با قاطعیت برخورد و نسبت به معرفی آنان به مراجع قانونی اقدام کند.

کد خبر 5188977

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد نيروي انتظامي يزد ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا ماه مبارك رمضان بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 ماه رمضان ۱۴۰۰ محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا اردبیل وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا هفته هنر انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۵۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر دپوی مقداری قابل توجهی انواع لوازم خانگی خارجی در یک فروشگاه کالا در "شمال تهران " بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بررسی‌های اولیه نشان از این داشت متصدی فروشگاه با استفاده از خودرو‌های شوتی به دفعات مختلف لوازم خارجی قاچاق را به این مکان انتقال داده اسست افزود: کارآگاهان پس از بررسی و اطمینان از صحت خبر، با هماهنگی مرجع قضائی از فروشگاه بازدید ۴۰ دستگاه لوازم خانگی از قبیل: ۲۰ دستگاه ماشین لباسشوئی، ۹ دستگاه یخچال فریزر، و ۱۵ دستگاه سایر لوازم آشپزخانه فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده، اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ افشاری در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه قاطع با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، بطور ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و از شهروندان تقاضا می‌شود علاوه بر نخریدن کالا‌های قاچاق، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • ۲ کلاهبردار در دیواندره دستگیر شدند
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد