Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@09:29:09 GMT

پلیس میاندورود جان زن ساروی را نجات داد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۵۷۱۵

پلیس میاندورود جان زن ساروی را نجات داد

وحید محمدی از نجات جان زن ساروی توسط پلیس شهرستان میاندورود خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: ماموران انتظامی در ساعت ۲بامداد در حال گشت زنی، یک دستگاه خودروی پراید در حاشیه جاده را مشاهده که راننده آن به‌دلیل عارضه قلبی همسرش دچار آشفتگی شدید و سردرگمی بوده و از آنها درخواست کمک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: ماموران نیروی انتظامی با اطمینان کامل از بیماری زن ۲۵ساله به‌دلیل عارضه قلبی و دعوت همسر وی به آرامش، با انجام اقدامات مراقبتی سپس با مراکز درمانی و یگان‌های امدادی هماهنگی لازم را به‌عمل آورده و زن جوان را با خودروی پلیس سریعا به بیمارستان انتقال دادند.

جانشین فرمانده انتظامی میاندورود با بیان اینکه پس از انتقال بیمار به بیمارستان وی از مرگ حتمی نجات پیدا کرد و اقدام ماموران انتظامی قابل تقدیر و ستودنی است، خاطرنشان کرد: خدمت به شهروندان و حفظ جان شهروندان برای پلیس مهم و با ارزش است، چه این خدمت در نقطه صفر مرزی و مبارزه با دشمنان باشد و چه در داخل شهر برای نظم و امنیت صورت گیرد و یا با شیوه‌ای مثل رساندن یک بیمار در معرض خطر به مرگ بیمارستان باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۵۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه اراک و باز هم جیمی‌جامپ!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بازیکنان و اعضای دو تیم آلومینیوم وپرسپولیس در پایان نیمه اول چمن ورزشگاه امام خمینی اراک را به مقصد رختکن‌ها ترک کرده بودند، یکی از هواداران حاضر در ورزشگاه وارد زمین شد.

در دقایقی که ذخیره‌های دو تیم مشغول گرم کردن بودند، یکی از تماشاگران پرسپولیسی که لباس قرمز این تیم را برتن داشت، وارد زمین شد و به سمت وحید امیری بازیکن نیمکت نشین سرخپوشان رفت.

در این لحظات ماموران یگان ویژه سریعا خود را به این جیمی‌جامپ رساندند و در حالی که وحید امیری وساطت کرد تا ماموران رفتار خوبی با این هوادار داشته باشند، او ظبه بیرون از چمن انتقال داده شد.

دیگر خبرها

  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • ورزشگاه اراک و باز هم جیمی‌جامپ!
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس