Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@01:03:34 GMT

کاهش ۴.۴ درصدی ولادت در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۵۸۴۶

کاهش ۴.۴ درصدی ولادت در خراسان جنوبی

مهرآور از ثبت ۱۴ هزار و ۷۷۹ واقعه ولادت در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: ولادت در سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال گذشته آن، ۴.۴ درصد کاهش داشته است.

«علیرضا مهرآور»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار کرد: در سال 99، 14 هزار و 779 واقعه ولادت در خراسان جنوبی ثبت شده است.

 

مدیرکل ثبت و احوال خراسان جنوبی با بیان اینکه واقعه ولادت در سال 99 نسبت به سال گذشته 4.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4 درصد کاهش داشته است، گفت: در سال 98، 15 هزار و 461 واقعه ولادت ثبت شده است.

 

علیزاده ادامه داد: از 14 هزار و 779 واقعه ولادت ثبت شده در خراسان جنوبی، هفت هزار و 655 واقعه ولادت پسر و هفت هزار و 124 واقعه ولادت دختر بوده است.

 

وی با بیان اینکه به ازای هر 100 دختر متولد شده، 107 پسر متواد شده است، افزود: میانگین سن مادران 29.6 و میانگین سن پدران 33.4 بوده است.

 

مدیرکل ثبت و احوال خراسان جنوبی از 14 هزار و 453 مورد تک زایی در استان خبر داد و گفت: در سال گذشته 157 مورد دوقلو زایی و چهار مورد سه قلوزایی ثبت شده است.

 

مهرآور بیان کرد: امیرعلی، امیر حسین، ابوالفضل، محمد و حسین بیشترین فراوانی نام در گروه پسران و فاطمه، فاطمه زهرا، زینب، حلما و ریحانه بیشترین فراوانی نام در گروه دختران بوده است.

 

وی در پایان گفت: در سال گذشته 9 هزار و 840 واقعه ,ghnj شهری و 4 هزار و 939 واقعه ولادت روستایی ثبت شده است.

 

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرکل ثبت و احوال خراسان جنوبی ولادت بیرجند خراسان جنوبی خراسان جنوبی واقعه ولادت ثبت شده سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۵۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: در سال ۱۴۰۲، ۱۳۶۷۸ نفر با ادعای جراحات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اردبیل مراجعه کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، نگار خوشنویس اظهار کرد: در سال گذشته ۱۳ هزار و ۶۷۸ نفر با ادعای جراحات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اردبیل مراجعه کردند که از این تعداد ۳۵۹۲ نفر زن و ده هزار و ۸۶ نفر مرد بوده است.

وی افزود: به‌طور میانگین بیشترین مراجعین در تیرماه با ۱۵۴۷ نفر و کمترین مراجعین مربوط به اسفند ماه با ۷۷۰ نفر بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: با توجه به آمار استان تعداد مراجعین نزاع نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ که حدوداً ۱۴ هزار نفر بوده است، حدود ۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

خوشنویس بیان داشت: بیشترین دلیل مراجعه به مراکز پزشکی قانونی استان و حتی کشور نزاع و درگیری است و افراد بعد از مراجعه به مراکز انتظامی و قضائی به مراکز پزشکی قانونی ارجاع شده و بر اساس نوع و میزان آسیب دیدگی و صدمات برای آن‌ها گواهی صادر می‌شود.

کد خبر 750901

دیگر خبرها

  • کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل
  • قیمت طلا و سکه امروز 16 اردیبهشت 1403
  • کاهش ۲۸ درصدی مصرف انرژی با بهینه‌سازی موتورخانه‌ها
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاهش آمار جرایم مختلف در بوکان
  • تحقق ۱۲۸ درصدی آزمون کمیت محصولات پیش بسته بندی
  • بارش ها در ۲۲ استان همچنان منفی است | این ۳ استان بیشترین رشد بارش را تجربه کردند | کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • افزایش ۷ درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی