Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@17:30:39 GMT

پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت حلول ماه رمضان الکریم

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۵۹۴۱

پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت حلول ماه رمضان الکریم

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام محسن حاجی میرزایی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

شَهْرُ رَمَضانَ‏ الَّذی أُنْزِلَ فیهِ الْقُرْآنُ هُدیً لِلنَّاسِ وَ بَیِّناتٍ مِنَ الْهُدی‏ وَ الْفُرْقانِ … (سوره‌ی بقره – آیه‌ی ۱۸۵)

آن گاه که از زیباترین منظر، یعنی «منظر فرهنگ» به «ماه طهور» می‌نگریم، به نیکی در می‌یابیم ماه رمضان، فزون‌تر از آن که «ماه آمرزش» باشد، «ماه آموزش» است، و افزون از آن که «ماه نیایش» باشد، «ماه بینش» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و حال، این «ماه خوب خدا» در شُرُف «حلول» است. همان حلول حلاوت‌بخشی که با خود نوید یک آغاز زیبا و یک شروع شیرین را به همراه دارد. و تردیدی نیست که اگر در «ماه تحصیلی رمضان» و در «مدرسه صیام» و در محضر «آموزگارِ بزرگ هستی»، مَشّتاقانه «مشقِ عشق» نماییم و مشتاقانه «درس بندگی و برازندگی» را توأمان آموخته و اندوخته بنماییم، توفیق «رهایی از خود» و «رهیابی به خدا»، عیدیِ مَحتوم ما خواهد بود.

این جانب در آستانه طلوع ماه «رمضان الکریم» و شروع «بهار قرآن» و تلاقی تعالی‌بخش آن با بهار طبیعت، مسرورانه فرارسیدن این فصل «رُستن» و «رَستن» را به همه هم میهنان، به ویژه جامعه فهیم فرهنگیان، دانش آموزان عزیز و اولیای گرامی تبریک و تهنیت می‌گویم.

با این امید که در سایه سار الطاف الهی و با «سعی و صبر کافی» و «جِدّ و جَهد وافی»، سعادت کسب کارنمایی رَخشان و مَمهور به مُهرِ پُرمهر حضرت ربّ، رزق و روزی ما شود.»

کد خبر 5189017 آزاده سهرابی

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن حاجی میرزایی وزارت آموزش و پرورش ماه رمضان ۹۹ شهرداری تهران ویروس کرونا شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه ماه مبارك رمضان پرونده قضایی ستاد ملی مقابله با کرونا واکسن کرونا وضعیت معابر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آیت الله سید ابراهیم رئیسی آموزش مجازی ماه رمضان ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۵۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند

طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، امسال قرار است نزدیک به ۱۰۴ هزار معلم جذب سیستم آموزشی کشور شوند که ۷۲ هزار نفر از طریق آزمون و ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان و ۳۲ هزار نفر به طور مستقیم توسط دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی وارد مدارس کشور خواهند شد.

رجبعلی برزویی، رئیس دانشگاه فرهنگیان در همین راستا گفت: امسال ۱۰ هزار دانشجو با بورسیه جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس/ رسیدگی به مسائل نابرابری اجتماعی
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی