Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@02:48:22 GMT

حمایت ۲۷ سناتور دموکرات از بازگشت آمریکا به برجام

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۶۶۲۶

حمایت ۲۷ سناتور دموکرات از بازگشت آمریکا به برجام

بیست و هفت سناتور دموکرات از تلاش‌های جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا برای بازگشت به برجام و کاهش تحریم‌ها علیه ایران حمایت کردند.

به گزارش تارنمای هیل، این سناتورها که «تیم کین» سناتور ویرجینیا و عضو کمیته های روابط خارجی و نیروهای مسلح سنا و «کریس مورفی» سناتور کانتیکت و رئیس کمیته فرعی خاور نزدیک، جنوب آسیا، آسیای میانه ضدتروریسم در راس آنها قرار دارند، سه شنبه شب در نامه ای به بایدن از تلاش های بایدن حمایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در نامه خود از خروج دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا از برجام انتقاد و تاکید کردند: خسارتی که در چهار سال گذشته ایجاد شد کشور ما را با چالش های متعددی در سراسر دنیا مواجه کرد. تردیدی نیست که یکی از اولویت های زودهنگام و ضروریی امنیت ملی شما باید بازگشت به برجام باشد.

آنها افزودند: ما از بازگشت شما به برجام و استفاده از رویکرد «پایبندی در برابر پایبندی» بعنوان نقطه آغاز تنظیم مجدد روابط با ایران قویا حمایت می کنیم. اگر ایران مایل به بازگشت به پایبندی به تعهدات مندرج در برجام باشد ایالا متحده باید مایل به بازگشت به توافق و کاهش تحریم های ذیل توافق باشد./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۶۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست

سناتور آمریکایی خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی یادآور شد که انتقاد از جنایت های غزه ارتباطی با یهودی ستیزی ندارد.

به گزارش مشرق، سناتور ایالت ورمونت آمریکا گفت: اسرائیل سعی می کند تظاهرات ضدجنگ در غزه را به یهودی ستیزی نسبت دهد.

«برنی سندرز» سناتور آمریکایی خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت وقتی که ۳۴ هزار زن و کودک در غزه کشته شده اند، تظاهرات در دانشگاه های آمریکا یهودی ستیزی نیست.

سندرز خطاب به نتانیاهو اعلام کرد: نه آقای نتانیاهو. یادآوری اینکه در مدت کمی بیش از شش ماه، دولت افراطی شما ۳۴ هزار فلسطینی را کشته و بیش از ۷۷ هزارنفر زخمی کرده که ۷۰ درصد آنها را زنان و کودکان هستند، این یهودی ستیزی یا طرفداری از حماس نیست.

سندرز یادآور شد که نتانیاهو نمی تواند به بهانه یهودستیزی حواس مردم را از جنگ غیراخلاقی در غزه منحرف کند.

نتانیاهو دیروز در واکنش به اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنگ در غزه، دانشجویان معترض را اوباش نامیده بود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • سندرز: یادآوری جنایت‌های غزه یهودی ستیزی نیست
  • یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • پاسخ تُند سندرز به نتانیاهو: ۳۴ هزار نفر را در غزه کشته‌اید
  • پاسخ تُند سندرز به نتانیاهو
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • سازمان همکاری اسلامی: وجود آنروا گواهی بر پایبندی بین‌المللی به حقوق آوارگان فلسطینی است
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم