Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-03@22:47:20 GMT

اطلاعات بیماران در سامانه‌های سلامت محفوظ می‌ماند

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۶۷۳۵

سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: رازداری از ارکان اجتناب‌ناپذیر ارتباطات در نظام سلامت است و اطلاعات سلامت بیماران در سامانه‌های سلامت از جمله ⁧‫سیب‬⁩ محفوظ خواهد ماند.

کیانوش جهانپور روز چهارشنبه در توئیتی نوشت: ‏رازداری از ارکان اجتناب‌ناپذیر ارتباطات در نظام سلامت است. درک نادرست این اصل، هم به قداست حرفه‌ ای آسیب می‌زند، هم بر کیفیت روابط افراد و نظام سلامت و بر سلامت جامعه تأثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: اطمینان داشته باشید اطلاعات سلامت شما در سامانه های سلامت از جمله ⁧‫سیب‬⁩ محفوظ خواهد ماند.

به گزارش ایرنا، وزارت بهداشت از زمان اجرای برنامه طرح تحول سلامت، در شبکه بهداشت برای بیش از ۷۰ میلیون ایرانی پرونده الکترونیک سلامت تشکیل داده است و همه اطلاعات مردم اعم از سوابق بیماری افراد در این پرونده ثبت می شود.

ایرنا/

طرح تحول سلامت برای بهبود سیستم‌های سلامت ایران از ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ در دولت یازدهم آغاز به کار کرد.

برچسب ها: سلامت ، سامانه سلامت ، کرونا لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000O0A

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: سلامت سامانه سلامت کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۶۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای کربنی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی ناصحی افزود: سازمان بیمه سلامت برای بیماران خاص نیازمند تجهیزات حرکتی، تا سقف ۲۵ میلیون تومان از محل صندوق بیماران خاص برای تهیه دست و پای کربنی پرداخت می‌کند.

وی ادامه داد: برای سایر افرادی که در سوانح و تصادفات دچار قطع عضو می‌شوند سهم هر دستگاه تقسیم شده و توافقاتی با محوریت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صورت گرفته که بر اساس ابلاغ این معاونت سهم بیمه سلامت ۳۰ درصد و سهم سازمان بهزیستی ۳۰ درصد در نظر گرفته شده است که ما منتظر اجرایی شدن این مصوبه در سال جاری هستیم.

ناصحی گفت: قرار است سازمان بهزیستی متولی این امر باشد تا دست و پای کربنی که در شرکت‌های دانش بنیان داخلی تولید شدند بر اساس این مصوبه مورد حمایت قرار گیرند.

کد خبر 6095069 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • رونمایی از سامانه جامع بازار کار به زودی
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت آفریقا
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت نظام سلامت در قاره آفریقا
  • مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال اعمال می‌شود
  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا
  • وزیر بهداشت عنوان کرد؛ پرداخت فوق‌العاده خاص به کارکنان نظام سلامت در سال جاری
  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای کربنی
  • پرداخت «فوق العاده خاص» کارکنان نظام سلامت از سال جاری
  • اقدامات وزارت بهداشت برای افزایش امید و انگیزه دستیاران
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت بیماران را کلافه کرد