Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@14:44:25 GMT

جانی دپ و حواشی دادخواست بازگشت کاپیتان جک اسپارو

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۷۰۴۴

جانی دپ و حواشی دادخواست بازگشت کاپیتان جک اسپارو

طی چند ما اخیر، جانی دپ به دلایل مختلف تیتر اخباری چون فیلم‌های تازه منتشر شده‌، پرونده‌های قضائی و یا وضعیت حق امتیاز بازی در فیلم "دزدان دریایی کارائیب" بوده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مورد آخر، یعنی حق امتیاز او در فیلم "دزدان دریایی کارائیب" توسط بسیاری از طرفداران دپ برجسته و پر رنگ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در حال امضای دادخواستی هستند تا دوباره او را برای بازی در نقش کاپیتان جک اسپارو بازگردانند. اما به نظر می‌رسد که این دادخواست به هدفی که به تازگی مطرح کرده، دست نیابد.

با وجود اینکه شمار امضا کنندگان این دادخواست، افزایش چشم‌گیری داشته است و رد شدن از مرز ۵۰۰ هزار امضا، رقم کوچکی برای یک دادخواست نیست، اما موضوع قابل توجه این است که این دادخواست حالا هدف بالاتری را در نظر گرفته است.

دادخواست "ما می‌خواهیم جانی دپ را به عنوان کاپیتان جک اسپارو برگردانیم" امیدوار بود به هدف ۵۰۰ هزار امضا برسد، اما حالا تصمیم گرفته تا معیار بالاتری را هدف قرار دهد و آن هم یک میلیون امضا است. این رقم، علی رغم تعداد قابل توجه امضاها در هفته‌های اخیر، بسیار بالا است.

حالا سرعت افزایش تعداد امضاها کاهش یافته است. مشخص نیست که این محک یک میلیونی، شدنی باشد یا نه. همه چیز کمی معناگرایان و عاطفی به نظر می‌رسد، چرا که حتی اگر دادخواست به معیار یک میلیونی هم دست پیدا کند؛ به احتمال زیاد بر آنچه دیزنی درباره امتیازات "دزدان دریایی کارائیب" یا شخصیت کاپیتان جک اسپارو تصمیم می‌گیرد، تأثیر مهمی نخواهد داشت.

در دوره‌ای، گزارش‌ها حاکی از آن بود که جری بروکهایمر، قبلاً به دنبال این بوده تا جانی دپ حداقل به عنوان کاپیتان جک اسپارو، نقش مختصری را بازی کند. اما از آن زمان به بعد، این ایده، به ظاهر رنگ باخته است. با تمام اینها، فعلاً هیچ خبر جدیدی درباره فیلم دزدان دریایی کارائیب فراتر از فازهای اولیه آن منتشر نشده است. ‌

کد خبر 486816

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جانی دپ جانی دپ فیلم ازدواج جانی دپ جانی دپ امبر هرد فیلم های جانی دپ جدایی جانی دپ طلاق جانی دپ همسر جانی دپ سینما فیلم سینمایی فیلم سینمای جهان حواشی سینما دزدان دریایی دزدان دریایی کارائیب شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دزدان دریایی کارائیب جانی دپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۷۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی دومین روز سفر رئیس جمهور به پاکستان

حواشی دومین روز سفر رئیس جمهور به پاکستان

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ملکی: مورد مصدوم و تلفات جانی تا این لحظه نداشتیم
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • حواشی فوتبال جهان
  • جامائیکا نیز کشور فلسطین را به رسمیت شناخت
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • واکنش سید جواد هاشمی به حواشی اخیرش + فیلم
  • بررسی بیش از ۳۳۰۰ دادخواست در مراجع حل اختلاف کار سیستان و بلوچستان
  • حواشی دومین روز سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی نداشت
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت