Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیش از ۳۰۰ فیلم بلند سینمایی، مستند و کوتاه ایرانی، متقاضی حضور در سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر هستند.

به گزارش ایسنا، ثبت‌نام فیلم‌ها و ارائه درخواست حضور آثار از سوی فیلمسازان بعد از اعلام فراخوان جشنواره آغاز شد و در مدت زمان اعلام‌شده از سوی دبیرخانه جشنواره در مجموع؛ ۳۱۲ فیلم بلند، کوتاه و مستند ایرانی فرم ثبت‌نام را تکمیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اعلام دبیرخانه جشنواره، از این تعداد؛ ۸۲ فیلم سینمایی، ۴۰ فیلم مستند بلند و ۱۹۰ فیلم کوتاه داستانی و مستند است.

این آمار در حالی است که تا پایان هفته اول فروردین‌ماه آمار مجموع فیلم‌های ایرانی متقاضی حضور در جشنواره ۲۵۱ فیلم بود و پس از تمدید مهلت تا ۱۷ فروردین‌ماه، آمار مجموع آثار ایرانی متقاضی به ۳۱۲ فیلم رسیده است.

۲۱ فروردین‌ماه آخرین مهلت تحویل نسخه فیزیکی آثار متقاضی به دبیرخانه جشنواره بود.

سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۷۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکور ۱۴۰۳ در قم با حضور بیش از ۱۷ هزار داوطلب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، عباس حبیب زاده، نماینده سازمان سنجش در قم گفت: ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب از استان در آزمون سراسری دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی شرکت می‌کنند که از این میان تعداد ۱۰ هزار و ۹۶۴ نفر داوطلب زن و ۶ هزار و ۵۵۰ نفر داوطلب مرد هستند.

حبیب زاده ادامه داد: داوطلبین در روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت‌ در پنج گروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان‌های خارجی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: از استان قم در گروه آزمایشی ریاضی از مجموع ٢ هزار و ۱۶۷ داوطلب ۷۴۹ نفر خانم و یک‌هزار ۴۱۸ نفر آقا هستند.

نماینده سازمان سنجش در ادامه با اشاره به اینکه در گروه آزمایشی تجربی از مجموع ۷ هزار و ۶۰۹ داوطلب ۵ هزار و ۷۷ نفر خانم و ٢ هزار و ۵۳۲ نفر آقا هستند، بیان داشت: در گروه آزمایشی انسانی از مجموع پنج هزار و ۷۳۳ داوطلب سه‌ هزار و ۶۹۷ نفر خانم و ۲ هزار و ۳۶ نفر آقا، در گروه آزمایشی هنر از مجموع ۸۳۲ داوطلب ۶۱۴ نفر خانم و ۲۱۸ نفر آقا و در نهایت در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی از مجموع یک‌هزار و ۱۷۳ داوطلب ۸۲۷ نفر خانم و ۳۴۶ نفر آقا در آزمون شرکت کردند.

وی همچنین در خصوص نوبت و تاریخ برگزاری آزمون سراسری اردیبهشت‌ گفت: داوطلبان گروه ریاضی فیزیک و علوم انسانی از صبح امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ آزمون خود را آغاز کرده اند.

نماینده سازمان سنجش گفت: آزمون گروه آزمایشی هنر و زبان هم عصر پنجشنبه و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه هفتم اردیبهشت‌ برگزار می‌شود.

حبیب‌زاده گفت: علاوه بر دانشگاه قم، دانشگاه‌های مفید، آزاد اسلامی، شهاب دانش و فنی و حرفه‌ای نیز در گروه‌های آزمایشی مختلف در استان قم به عنوان حوزه امتحانی در آزمون سراسری اردیبهشت‌ سال ۱۴۰۳ تعیین شده‌اند.

دیگر خبرها

  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • کنکور ۱۴۰۳ در قم با حضور بیش از ۱۷ هزار داوطلب
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • فرار «فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعده
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • حضور دانش‌آموز عکاس ایرانی در جشنواره‌ای در روسیه
  • درخشش رادیو فرهنگ در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می‌شود
  • گزارش تصویری | سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود