Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@20:42:26 GMT

طرح نظارتی ضیافت ماه مبارک رمضان در زنجان اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۷۲۵۹

طرح نظارتی ضیافت ماه مبارک رمضان در زنجان اجرا می شود

اسماعیل مسلمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سازمان صنعت، معدن وتجارت استان زنجان در طرح نظارت ویژه از بازار شب عید ۱۱ هزار واحد صنفی و خدماتی را مورد بازرسی و نظارت قرار داد، گفت: در این راستا ۷۳۲ مورد پرونده تخلف صنفی تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

وی اظهار کرد: برای ۵۱۰ پرونده تخلف صنفی جریمه مشمول شد که ارزش ریالی محکومیت این تعداد پرونده بیش از ۱۴۵ میلیارد ریال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان به طرح نظارتی ضیافت ماه مبارک رمضان در استان اشاره کرد و گفت: این طرح از ۲۲ فروردین ماه سالجاری آغاز شده و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد و بیش از ۷۵ بازرس در این طرح همکاری دارند.

مسلمی با بیان اینکه اقلام اساسی و پر مصرف مردم در این ایام از قبیل زلبیا و بامیه، آش، حلیم، روغن، گوشت مرغ و گوشت قرمز زیر ذره بین نظارت بازرسین قرار دارد، تاکید کرد: خوشبختانه کالاهای اساسی به وفور به بازار استان ترزیق شده و مشکلی وجود ندارد.

وی ابراز داشت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را به اداره بازرسی سازمان صنعت و معدن و تجارت و سامانه ۱۲۴ گزارش دهند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود.

رئیس بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان تصریح کرد: بازرسی از فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی و واحدهای صنفی از ساعت هشت صبح شروع و تا هشت شب ادامه دارد و در استان ۴۳ فروشگاه بزرگ مواد غذایی وجود دارد.

مسلمی گفت: قبل از عید شاهد صف‌های طولانی مرغ در استان بودیم ولی امروز به اندازه کافی گوشت مرغ به بازار وارد می‌شود.

کد خبر 5189106

منبع: مهر

کلیدواژه: نظارت و بازرسی ماه مبارك رمضان ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه ماه مبارك رمضان آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 ماه رمضان ۱۴۰۰ محدودیت های کرونایی اردبیل ستاد ملی مقابله با کرونا وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا گرگان سازمان صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۷۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاه‌های نظارتی شناسایی شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف‌ها بود.

وی گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاه‌های ذی‌صلاح قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • استاندارد اجباری پوشاک در مسیر اجرا
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل