Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، مرحله اول المپیاد غیرمتمرکز علمی دانشجویی کشور در رشته‌ها و مواد امتحانی مشخص صبح و بعد ازظهر جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ مطابق سیاست‌ها و ضوابط اجرایی حاکم بر آمایش آموزش عالی در ۱۰ منطقه دانشگاهی برگزار می‌شود.

متقاضیان شرکت در این المپیاد تا پایان امروز، چهارشنبه ۲۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رتبه‌های برتر اول تا پنجم رشته‌ها می‌توانند در المپیاد فوق ثبت‌نام کنند و رشته تحصیلی دانشجویان باید متناسب با رشته‌های اعلام شده از سوی دبیرخانه اجرایی المپیاد باشد.

فقط دانشجویان سال سوم و چهارم دوره کارشناسی می‌توانند در آزمون غیرمتمرکز المپیاد علمی -دانشجویی شرکت کنند. همچنین دانشجویان باید در زمان آزمون مرحله یک غیرمتمرکز که در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود، در حال تحصیل باشند، در غیر این صورت چنانچه در زمان اعلام نتایج در لیست منتخبین مرحله یک غیرمتمرکز قرار گرفته باشند، حق شرکت در مرحله نهایی آزمون المپیاد را نخواهند داشت.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانند به سایت olympiad.sanjesh.org مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093076 برچسب‌ها مهلت ثبت نام سازمان سنجش آموزش کشور

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مهلت ثبت نام سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۷۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی

سجاد چهرگانی معاون آموزشی دانشگاه ارومیه و نماینده سازمان سنجش در آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با سراسر کشور نخستین مرحله آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها در روز‌های پنجشنبه ۶ و جمعه هفتم اردیبهشت ماه با شرکت ۵۲ هزار نفر داوطلب در استان آذربایجان غربی، برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این آزمون سراسری ۶۰ درصد از شرکت‌کنندگان از خانم‌ها هستند، افزود: در اولین مرحله از کنکور سراسری در آذربایجان غربی، ۲۵ هزارو ۷۰۰ نفر در رشته علوم تجربی، ۱۹ هزار نفر در رشته علوم انسانی، ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در رشته علوم ریاضی و در رشته‌های هنر و زبان نیز در مجموع ۵۲ هزار و ۵۰۰ نفر داوطلب به رقابت می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی
  • آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • واگذاری دیپلماسی علمی محور مقاومت به دانشگاه شاهد
  • امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری
  • امروز، آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا