Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@05:13:21 GMT

کالاهای اساسی در خراسان شمالی تامین شده است

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۸۳۳۶

کالاهای اساسی در خراسان شمالی تامین شده است

سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان در ماه مبارک رمضان تامین شده که شامل گوشت قرمز منجمد، برنج هندی و شکر خانوار است.

«مهرداد داودزاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: توزیع برنج هندی به میزان ۴۰۰ تُن در استان آغاز شده  و ۳۵۰ تُن شکر مصرف خانوار هم در حال عرضه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی افزود: ۳۱ تُن گوشت قرمز منجمد هم در استان در حال توزیع است.

 


وی گفت: علاوه بر این اقلام، ۸۰۰ تُن روغن سهم خانوار و ۳۰۰ تُن روغن سهم مصرف صنف و صنعت در استان توزیع می شود.

 


وی افزود: علاوه بر این، از ذخیره استان، ۱۰ تُن برنج پاکستانی، ۳۰ تُن شکر، ۲۰ تُن روغن مصرف خانوار، ۲۰ تُن روغن مصرف صنف و صنعت و ۶۰ تُن قند مصرف خانوار در بازار استان در حال توزیع است.

 


داودزاده درباره توزیع گوشت مرغ مورد نیاز مردم استان در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: با برنامه ریزی انجام شده، روزانه ۶۰ تُن گوشت مرغ عرضه می شود.

 


وی با اشاره به اینکه نیاز استان به گوشت مرغ، روزانه ۴۰ تا ۴۵ تُن است، گفت: گوشت مرغ بیش از نیاز در حال توزیع است.

 


سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی با اشاره به اینکه بازار ماه مبارک رمضان رصد و بازرسی می شود، از شهروندان خواست تا شکایت های خود را با تماس با سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

 

 


 

پایان پیام/569

منبع: شبستان

کلیدواژه: کالای اساسی صنعت و معدن خراسان شمالی گوشت مرغ ت ن روغن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۸۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری ایران وپاکستان در موضوع کشت قراردادی و تهاتر کالاهای اساسی

به گزارش خبرگزاری مهر، پاکستان کشوری با جمعیت ۲۳۵ میلیون از بین کشورهای همسایه ایران بازار بزرگی برای بحث صادرات دارد. به طوری که آمار واردات محصولات کشاورزی این کشور سال گذشته بیش از ۱۱ میلیارد دلار بوده و سهم ایران از این بازار ۴۳۷ میلیون دلار بود.

با توجه به اقداماتی که وزارت جهاد کشاورزی انجام داده، صادرات سال گذشته محصولات کشاورزی و صنایع غذایی به پاکستان رشد ۲۶ درصدی تجربه کرد. ظرفیت بخش کشاورزی ایران ظرفیت بالایی در صادرات محصولات کشاورزی و صنایع غذایی داشته و می‌توان سالانه تا سقف یک میلیارد دلار صادرات به پاکستان داشت.

علیرضا پیمان پاک، معاون وزیر جهاد کشاورزی حضور پررنگ در رویدادهای تجاری و نمایشگاه‌های بزرگ مرتبط اصلاح روش‌های بازگشت ارز حاصل از صادرات و نیز توسعه زیرساخت‌های گمرکی و تجهیز زنجیره سرد لجستیک حمل و نقل کالای کشاورزی را از جمله برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی برای دستیابی به این هدف صادرات برشمرد و گفت: با توجه به اینکه پاکستان کشور اسلامی است، می‌توان بحث واردات گوشت و دام زنده از آن کشور را بررسی و پیگیری کرد.

وی افزود: از سوی دیگر ذرت دامی که در این کشور کشت می‌شود از کیفیت مطلوب و قیمت مناسب برخوردار بوده و جز نهاده‌های مورد نیاز ایران است.

وی ادامه داد: اقتصاد ایران و پاکستان تا حدودی مکمل یکدیگر بوده که می‌تواند منجر به گسترش تعاملات شود.

گفتنی است؛ از جمله مواردی که در سفر ریاست جمهوری در سفر پاکستان پیگیری شد بحث کشت قراردادی، تهاتر کالاهای اساسی و سایر اقدامات زیرساختی بود.

کد خبر 6087611

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۰ تلمبار مشارکتی نوغانداری در خراسان شمالی
  • مردم گوشت نمی‌خریدند، حالا شیر و ماست هم نمی‌خرند؛ چرا؟
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • حدود ۳٫۵ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • ۸۰۰ هزار تن روغن و گندم از بنادر مازندران وارد شد
  • همکاری ایران وپاکستان در موضوع کشت قراردادی و تهاتر کالاهای اساسی
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل