Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر بابک پاکدل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به استمرار دریافت خون اهدا‌کنندگان در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: با توجه به نیاز مستمر بیماران به خون و فرآورده‌های آن، پایگاه‌های انتقال خون استان در طول ماه مبارک رمضان نیز آماده دریافت خون اهدایی گیلانیان هستند.

وی با بیان اینکه تجربه نشان داده در ماه مبارک رمضان، نوع دوستان عمدتاً در ساعات بعد از صرف افطار خون اهدا می‌کنند، افزود: بر اساس نیاز مبرم بیماران و مراکز درمانی به خون تازه و ضرورت تأمین به‌موقع و به‌اندازه آن، پایگاه‌های منتخب انتقال خون رشت و لاهیجان آماده دریافت خون در ساعات شب علاوه بر ساعت صبح تا عصر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل انتقال خون گیلان با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی شبانه در پی شیوع ویروس کرونا گفت: بر اساس مصوبه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد کرونا، آن دسته از افرادی که در ساعات شب به پایگاه‌های انتقال خون با خودرو مراجعه و خون اهدا می‌کنند پلاک خودرو آن‌ها ثبت‌شده و جهت رفع اثر تخلف، به پلیس راهور ابلاغ می‌شود.

دکتر پاکدل همچنین در خصوص ارائه‌کنندگان خدمات در مراکز انتقال خون و ضرورت حضور آن‌ها به جهت خون‌گیری از نوع دوستان، تصریح کرد: کارکنانی که در ساعات شب در مراکز انتقال خون حضور پیدا می‌کنند نیز پلاک خودرو آن‌ها در طول ماه مبارک رمضان در سامانه‌های پلیس راهور ثبت و از بابت جریمه تردد در ساعت منع آمدوشد مشکلی نخواهند داشت.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: اهداکنندگان خون خودرو انتقال خون گیلان مدیرکل انتقال خون گیلان ماه مبارک رمضان انتقال خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۹۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از فلسطین توسط هلندی ها با رژه خودرویی + ویدئو

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، رژه خودرویی در خیابان های شهر روتردام هلند در حمایت از فلسطین را در ادامه می توانید ببینید.

کد خبر 849214 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم اسرائیل فلسطین هلند

دیگر خبرها

  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • ۵۱۰ هزار تن گندم به مراکز مسقف خوزستان انتقال داده شد
  • ضرورت افزایش مراکز معاینه فنی خودرو در شهرستان‌ها
  • صدها هزار تن گندم خوزستان به سیلوها منتقل شد
  • خسارتی به گندم‌های ذخیره شده در استان خوزستان وارد نشده است
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمز ارز
  • وارد نشدن خسارت به گندم کشاورزان خوزستانی در مراکز خرید روباز
  • حمایت از فلسطین توسط هلندی ها با رژه خودرویی + ویدئو
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته