Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@06:02:07 GMT

۸۶۰۰ نفر در واحدهای اقامتی آذربایجان غربی اقامت داشته اند

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۹۳۶۵

۸۶۰۰ نفر در واحدهای اقامتی آذربایجان غربی اقامت داشته اند

جلیل جباری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه میانگین ضریب اشغال واحدهای اقامتی استان در فروردین ماه برابر با ۹ درصد بوده است، افزود: این میزان در مقایسه با مدت زمان قبل از شیوع کرونا ۶۶.۳ کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه امسال نظارت بر واحدهای اقامتی و تأسیسات گردشگری استان تشدید شده بود و با واحدهای غیرمجاز برخورد لازم انجام گرفت، افزود: تاکنون هیچ گونه گزارش یا شکایتی از وضعیت بهداشتی تأسیسات گردشگری و بهداشت مراکز اقامتی و یا ابتلاء مسافران در مراکز اقامتی مجاز استان دریافت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی اضافه کرد: در روزهای ابتدایی فروردین ماه با تبدیل وضعیت برخی از شهرهای استان از نارنجی به قرمز و محدودیت تردد حضور گردشگران در این استان کاهش داشت.

جباری در خصوص توسعه صنعت گردشگری در روزهای کرونایی ادامه داد: در حال حاضر ۵۰ پروژه سرمایه‌گذاری در سطح استان در حال اجرا بوده که سعی می‌شود تا پایان سال تعدادی از آنها به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه مجموع میزان سرمایه‌گذاری انجام شده در این طرح‌ها در مجموع برابر با ۲۰ هزار میلیارد ریال است، افزود: با بهره‌برداری از این ۵۰ پروژه برای یک هزار و ۵۰۰ نفر در سطح استان اشتغال ایجاد می‌شود.

کد خبر 5189291

منبع: مهر

کلیدواژه: میراث فرهنگی آذربایجان غربی مراکز اقامتی ویروس کرونا شیوع کرونا ماه مبارك رمضان کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا ماه رمضان ۱۴۰۰ انتخابات 1400 محدودیت های کرونایی اردبیل ستاد ملی مقابله با کرونا وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۹۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ پاسدار نجمی در این نشست از کارگران به عنوان مدافعان تولید در خط مقدم یاد کرد و گفت: بخش تولید با همت و تلاش کارگران به عنوان بازوان توانمند اقتصاد کشور در شرایط تحریم‌های ظالمانه در مقابل دشمن ایستادگی کرده و به خودکفایی رسیدند.   جانشین فرمانده سپاه شهدا افزود: علیرغم وجود مشکلات اقتصادی، تشکلات کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی همواره در کنار دولت و همراه با اهداف نظام عمل کرده اند.   دهقانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم در این نشست گزارشی از فعالیت‌های این اداره کل در یکسال گذشته ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • بازدید استاندار مازندران از روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی
  • اجرای ۸۰ طرح مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت