Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@21:58:06 GMT

المان‌هایی از شهدای خرم‌آباد در سطح شهر طراحی و اجرا شود

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۹۳۸۳

المان‌هایی از شهدای خرم‌آباد در سطح شهر طراحی و اجرا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، جعفر طولابی ظهر امروز در جلسه ستاد کنگره ملی شهدای لرستان، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: هدف از برگزاری کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان، تبیین نقش استان در دوران دفاع مقدس و تامین امنیت و اقتدار ملی است.

وی خاطرنشان کرد: خرم‌آباد دارای ۲ هزار و ۲۰ شهید والامقام است که باید برنامه‌های متنوعی متناسب با مقام این شهدای گرانقدر اجرایی شود، بنابراین انتظار می‌رود دبیران هر کمیته بر اساس شرح وظایف خود نقش شهدای شهرستان را برای نسل‌های پیش‌رو برجسته و اطلاع‌رسانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خرم‌آباد بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بر بکارگیری همه ظرفیت‌ها در تحقق این مهم تاکید کرد و افزود: به تصویر کشیدن رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان دفاع‌مقدس امری حیاتی است و از این‌رو باید در برجسته‌سازی ویژگی شهدا گام موثری برداشت.

طولابی بیان داشت: در این زمینه نیازمند کمک مالی و همچنین فکر و اندیشه اعضای کمیته‌ها برای هرچه بهتر برگزار کردن برنامه‌های کنگره ملی شهدای لرستان هستیم.

وی با اشاره به تبیین دستاوردهای عملیات دوران دفاع مقدس و نقش فرماندهان جنگ، تصریح کرد: باید جایگاه هر یک از شهدا را تببین و تشریح و آن را برای نسل‌های آینده ترویج داد.

فرماندار خرم‌آباد ادامه داد: المان‌هایی از شهدا در سطح شهر طراحی و اجرا شود، معابر و میادین نیز به نام و تصویر شهدا مزین شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس لرستان کنگره شهدای لرستان فرماندار خرم آباد طراحی المان شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۹۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ در این مراسم حاضران ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

در ادامه مسئولان با حضور در منزل شهید عبدالله جنگلی و شهیدان علی پنجه از سالها صبر و استقامت خانواده شهدا قدردانی و بر ادامه راه آنان تأکید کردند.  

رسولی، مدیرآموزش و پرورش شهرستان مهاباد در این مراسم گفت: شهدا مایه افتخار و عزت ایران اسلامی هستند و امنیت و آسایش کنونی کشور مرهون ایثار و از خودگذشتگی و خون آنان است.

شهرستان مهاباد از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز  11 شهید فرهنگی و 67 شهید دانش آموز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند
  • هجدهمین یادواره شهدای روستای جعفر آباد رفسنجان
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • ۱۱۶۰ پروژه در سبد پروژه‌های سالانه شهر اصفهان است/ هیچ پروژه‌ای نباید معطل طراحی بماند
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان