Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعلام زمان دیدار‌های فینال لیگ برتر بسکتبال/ تیم سوم با تک بازی مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال لیگ برتر بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۱۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایلند در خانه تاجیکستان را شکست دا د و راهی فینال شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در نخستین دیدار مرحله نیمه پایانی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ امروز ۷ اردیبهشت تیم تایلند میزبان برابر تاجیکستان به میدان رفت که این بازی پس از تساوی ۳ به ۳ در وقت‌های معمول و اضافه در ضربات پنالتی با برتری ۶ به ۵ میزبان به پایان رسید. تایلند با کسب این نتیجه سومین بار جواز حضور در فینال جام ملت‌های آسیا را کسب کرد. حریف تایلند در دیدار پایانی، برنده دیدار ایران و ازبکستان در دیگر دیدار نیمه‌نهایی خواهد بود.    در نیمه نخست تاجیکستان توانست با نتیجه ۲ بر یک پیروز شود و در همان ابتدای نیمه دوم بود که تاجیک‌ها گل سوم را هم به ثمر رساندند. تایلند بلافاصله وقت استراحت گرفت و بعد از وقت استراحت توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. این پایان کار نبود و در فاصله سه دقیقه به پایان بازی و در حالی که میزبان رو به بازی پاورپلی (۵ نفره) آورده بود، تایلند توانست به گل تساوی برسد و مانع شگفتی‌سازی تاجیک‌ها شود. در ادامه بازی گلی نداشت تا کار به وقت اضافه کشیده شود.     در دو وقت اضافه ۵ دقیقه‌ای دو تیم از باز کردن دروازه یکدیگر عاجز بودند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی، این تایلند بود که توانست با برتری ۶ بر ۵ حریفش را شکست دهد و به فینال برسد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   پس از سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ این سومین بار است که تایلند به فینال جام ملت‌های آسیا صعود می‌کند. این تیم در دو فینال گذشته‌اش نتوانسته به پیروزی برسد و این بار در خانه، این بخت را دارد که به جام قهرمانی دست پیدا کند.

دیگر خبرها

  • تایلند در خانه تاجیکستان را شکست دا د و راهی فینال شد
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است
  • قهرمانی دانیال سهرابی در جام تختی/چهره‌های برتر مشخص شدند
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال