Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاضل زاده از کمک ۱۱۵ میلیون و ۴۵۰ هزار ریالی پنج کانون خدمت رضوی شهرستان قائم شهر از استان مازندران به نیازمندان جهت رونق بخشیدن به سفره های افطاری و سحر خبر داد.

«محمدصادق فاضل زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت :با تلاش خادمیاران کانون های محله ای شهدای مسجدالرسول (ص)، چشمه سر، قراخیل، شهید صادقی و شهید عبدی شهرستان قائم شهر، کمک هایی به ارزش بیش از ۱۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال به نیابت از امام رئوف آقا علی بن موسی الرضا (علیه السلام)، به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان قائم شهر افزود: این کمک مومنانه در قالب تهیه و توزیع ۹۰ بسته کالای معیشتی و گوشت و غذای گرم تهیه و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی بین محرومان و آسیب دیدگان کرونایی توزیع شده است.

 

وی با بیان اینکه همچنین این کانون های خدمت رضوی در بخش تهیه و تامین داروی  بیماران نیازمند، مشارکت در اجرای طرح نان سفره ی مهربانی۳، اهدای کمک نقدی به ایتام، اجرای طرح «آقا حساب کردند»، پرداخت اجاره بهای منزل افراد کم برخوردار و کمک به ستاد بازسازی عتبات عالیات اقداماتی خیر خواهانه و خداپسندانه انجام دادند .


فاضل زاده از برنامه فرهنگی قرآنی خادمیاران رضوی با محوریت ختم قرآن کریم و ۱۴ هزار صلوات به همراه ارائه ی تفسیر آیات کلام الله مجید و حکمت های نهج البلاغه به صورت مجازی خبر داد وگفت: خادمیاران رضوی این شهرستان پیوستن به پویش«سفره ای به وسعت ایران» را نیز در دستور کار دارند.

 

وی به ابلاغ آستان قدس رضوی برای تعیین وضعیت خادمیاران غیر فعال اشاره و اظهار کرد: اسامی افرادی که تعیین تکلیف نشده اند تا انتهای فروردین از سامانه حذف خواهد شد.ضمنا خادمیارانی که در یکسال گذشته هیچ فعالیتی و تایید خدمتی در سامانه نداشته اند ، ابتدای تابستان حذف خواهند شد.

 

فاضل زاده افزود: به جهت تعیین وضعیت خادمیاران، آموزش خادمیاران در زمینه ی نحوه انتخاب عرصه ی خدمتی و ثبت گزارش عملکرد و نحوه ی شرکت در آموزش های مجازی در سامانه ی خادمیاری آستان قدس به خادمیاران کانون های محلی و موضوعی ارائه شده است.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: نان مهربانی ماه رمضان فاضل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۱۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هزار و ۸۰۰ معلم نمونه در طرح سراسری «سپاس معلم»

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: به منظور پاسداشت مقام معلم، این معاونت با همکاری کانون‌های خدمت رضوی طرحی تحت عنوان «سپاس معلم» را اجرا می‌کند.   جعفر رئیسیان زاده افزود: بر این اساس مقرر شد از معلمانی که در استان و یا شهر خود، کار و اقدام ویژه‌ای انجام داده اند، با نام حضرت رضا (ع) قدردانی شود، بنابراین در قالب طرح سپاس از معلم، برنامه‌ای را به دبیرخانه‌های خادمیاری استانی اعلام کردیم تا از معلمان دارای شرایط ویژه، تجلیل شود.   وی تاکید کرد: اساتید پیشکسوت در حوزه‌های آموزش و پرورش، صاحبان فعالیت‌های شاخص پژوهشی و موفق در تربیت شاگرد، دارندگان مدال و افتخارات ملی، معلمان مفتخر به منصب پدر شهیدی و یا جانباز، رزمنده و ایثارگر، معلمان مبتلا به بیماری خاص و صعب العلاج و معلمان دارای تمکن مالی دهک‌های ۵ و پایین‌تر از آن، مخاطبین این طرح هستند.    وی در ادامه اظهار داشت: حضور در منزل و محل کار به همراه تقدیم بسته تحفه رضوی و غذای متبرک حضرتی به معلمان برگزیده، توسط خادمان و خادمیاران رضوی، محور اقدامات است.    رئیسیان زاده گفت: اگر معلمان برگزیده تاکنون توفیق تشرف به مشهدالرضا را نداشته اند، فرصت سفر زیارتی به مشهد به همراه یک نفر اهدا خواهد شد.   معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی افزود: این طرح از تاریخ ۱۱ تا ۱۵ اردیبهشت با مشارکت خادمیاران رضوی در استان‌های کشور برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • برآورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل در شهرستان زیرکوه
  • بر آورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان
  • تجلیل از هزار و ۸۰۰ معلم نمونه در طرح سراسری «سپاس معلم»