Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@04:40:02 GMT

مرحله اول واکسیناسیون سالمندان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۱۹۵۵

مرحله اول واکسیناسیون سالمندان آغاز شد

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا عمادی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان شمیرانات با اشاره به اینکه شروع تزریق واکسن کرونا توسط شبکه بهداشت شمیرانات و شبکه بهداشت شمال که زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دانشگاه علوم پزشکی ایران است از دیروز از مرکز سالمندان فرزانگان شروع گردید.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان شمیرانات افزود: ۴۸ عدد واکسن کرونا به سالمندان و پرسنل مرکز فرزانگان تزریق شد و همچنین تزریق واکسن به نوبت شامل ۳۳ مرکز سالمندان و دو مرکز نگهداری معلولین بهزیستی شهرستان شمیرانات خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این واکسن‌ها بر اساس لیست اعلام شده به دانشگاه علو م پزشکی دریافت، و توسط کارکنان دانشگاه کار تزریق انجام می‌شود.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان شمیرانات یادآور شد: با توجه به شیوع کرونا در موج چهارم اقدامات و تمهیدات پیشگیرانه بیشتری در مراکز بهزیستی شمیرانات مانند قرنطینه کامل، لغو ملاقات حضوری، ضد عفونی روزانه، بازدید و نظارت مستمر و کنترل سلامت مددجویان، توزیع اقلام بهداشتی و ... تا کنون انجام شده است و با تاکید بر این که تمامی مراکز و پرسنل آن‌ها اجرای پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند و از استفاده وسایل بهداشتی در مبارزه با این ویروس غافل نشوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون بهزیستی بهزیستی شهرستان شمیرانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۱۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله شکری عصر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به اینکه بالغ بر هشت درصد جمعیت شهرستان آبادان را افراد بالای ۶۰ سال تشکیل می‌دهد که این امر مهم حاکی از روند رو به سالمندی جمعیت است و با توجه به نقش این افراد در زندگی خانوادگی به عنوان گنجینه‌های انتقال تجارب و دانش هستند، لذا توجه به سلامت آنها یکی از اهداف مهم مرکز بهداشت است.

وی افزود: در این راستا مراقبت‌های بهداشتی (اندازه‌گیری قد و وزن، FBS ، Chol، مشاوره تغذیه و سلامت روان) ویزیت پزشک و آموزش‌های بهداشتی لازم توسط مراقبان سلامت در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، پایگاه‌‎ها و خانه‌های بهداشت به صورت رایگان ارائه می‌شود.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت: از همشهریان (به ویژه سالمندان و خانواده‌ها) به منظور شرکت در این فراخوان مراقبتی، در همه مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی دعوت می‌شود.

کد خبر 6095983

دیگر خبرها

  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود