Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، رحمانی مدیر روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: ظهر امروز با حضور وزیر بهداشت ۲۹ طرح حوزه سلامت  در زنجان به بهره برداری رسید.

او افزود: این طرح‌ها که به صورت ویدئو کنفرانسی افتتاح شد شامل بخش آنکولوژی اطفال، توسعه‌ی اورژانس، توسعه و استاندارد سازی بلوک زایمان و ایجاد زیرساخت و نصب دستگاه آنژیوگرافی دوم و احداث پایگاه اورژانس هوایی بیمارستان آیت الله موسوی، ایجاد بخش اندوسونوگرافی، ایجاد بخش ۴۰ تخت آی سی یو، ایجاد زیرساخت و نصب دستگاه سی تی اسکن دوم در بیمارستان ولیعصر، توسعه‌ی اورژانس و تغییر کاربری ساختمان معاونت درمان به بخش بیماران کرونایی بیمارستان شهید بهشتی و ایجاد آزمایشگاه تخصصی تشخیص مولکولی در زنجان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رحمانی ادامه داد: ایجاد زیر ساخت و نصب دستگاه سی تی اسکن بیمارستان الغدیر ابهر، توسعه‌ی اورژانس و احداث مرکز تشخیصی و غربالگری سرطان بیمارستان امدادی ابهر، احداث بخش ۸ تختخوابی آی سی یو بیمارستان امیرالمومنین خدابنده، توسعه و استاندارد سازی اورژانس بیمارستان رازی ماهنشان، مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی زرین رود، گرماب، سجاس، اندآباد، سلطانیه، آب بر، درام، دندی، دوزکند و قره ناس ماهنشان هم از دیگر طرح‌هایی است که امروز با حضور وزیر بهداشت در استان زنجان به بهره برداری رسید.


برای اجرای این طرح‌ها در مجموع بیش از ۱۵۳ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر بهداشت دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۲۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، این مرکز درمانی با سرمایه گذاری خیرسلامت احداث شده است.
خانه بهداشت خوزنان، علاوه بر جمعیت هزار و 200 نفری، اهالی روستاهای ابراهیم آباد، صَمغ آباد، قاضی کلایه و کَذَلَک را هم پوشش می دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • توسعه بهداشت ودرمان
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • توسعه مزارع نوآور بهره‌ور راهکاری برای ایجاد تحول در کشاورزی