Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@13:19:18 GMT

مجیدی: از AFC و فدراسیون عربستان احترام می‌خواهیم

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۲۸۸۷

فرهاد مجیدی در نشست خبری قبل از دیدار با الاهلی عربستان در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: این تورنمنت برای همه تیم‌ها مهم است. در سخت‌ترین گروه هستیم، اما برای رقابت در این گروه و کسب بهترین نتیجه آماده‌ایم.


وی درباره تغییر محل برگزاری دیدارهای گروه سوم آسیا و اینکه عربستانی ها گفته اند ورزشگاه اصلی ملک عبدالله آماده نیست، گفت: اکنون نمی‌توانم در این باره صحبت کنم و تمرکزم روی بازی فرداست، اما از AFC و فدراسیون فوتبال عربستان احترام می‌خواهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا باید ورزشگاه بهتری انتخاب می‌شد و من هم ترجیح می‌دهم اکنون بیشتر از این صحبت نکنم.


سرمربی استقلال ادامه داد: الاهلی یکی از مهمترین تیم‌های این گروه است و ما باید به بهترین شکل ممکن از این بازی استفاده کرده و به پیروزی برسیم.در مورد بازی فردا با بازیکنانم صحبت کردم و به آنها گفتم الاهلی یکی از بهترین تیم های این گروه مسابقات است اما ما نیاز داریم که با تمرکز وارد مسابقه شویم.


مجیدی درباره برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان در شرایط کرونایی تاکید کرد: بازیکنان ما می‌دانند این تورنمنت برای ما خیلی مهم است.امیدوارم در این مسابقات موفق شویم و در نهایت صعود کنیم.

251 251

کد خبر 1504955

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۲۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد

باشگاه الاهلی امارات درصدد تمدید قرارداد مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخشش مهدی قایدی در فصل جاری لیگ امارات با پیراهن اتحاد کلباء باعث شده است تا مدیران باشگاه الاهلی تمدید قرارداد این بازیکن را در دستور کار قرار دهند.

قایدی در حال حاضر به‌عنوان بازیکن قرضی در اتحاد کلباء حضور دارد و دو فصل دیگر از قراردادش با الاهلی باقی مانده است. با این حال باشگاه الاهلی قصد دارد مدت قرارداد قایدی را بیشتر کند و به این بازیکن پیشنهاد تمدید قرارداد داده است.

بر اساس این گزارش، قایدی با چند پیشنهاد دیگر هم مواجه شده و هنوز به پیشنهاد باشگاه الاهلی پاسخی نداده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • الاتحاد در کمین بهترین مربیان اروپا + عکس
  • پیولی: هواداران حق دارند ما را هو کنند!
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • تئاتر بچه‌های مسجد باید در چهار گوشه ایران شکل بگیرد/ حضور ۱۴ گروه نمایشی در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • رقابت ۱۴ گروه در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد/ جایزه ویژه فرج‌الله سلحشور اعطا می‌شود
  • رئیس انجمن جامعه شناسی ایران: پروژه یکدست‌سازی همه جا شکست خورده است/ هر روز شکاف‌های عمیق‌تری بین ایدئولوژی حاکمیت با مردم می‌بینیم/ گروه‌های مختلف مردم به همدیگر احترام می‌گذارند
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • خداوند همه را مکلف کرده که به معلمان احترام بگذارند